Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

De western types liggen ook zeer goed.

arabianwoman schreef:yildiz schreef:Wil je ook wedstrijden gaan rijden?
![]()
als ik een zadel heb zeer zeker(zeg het al 2 jaar) maar volgend jaar wil ik toch bij de dawra gaan starten lijkt me helemaal geweldig.....
Ligt heel fijn en zit onwijs lekker! Zeker een aanrader. 
ofwel in de quote hieronder...
RhealLover schreef:Ik kom me (verder) bemoeien met deze discussiereden ik heb daarnet 4u lang!!! JA 4 u lang met een Barefoot Cheyenne gereden op mijn AV, het zadel ligt als gegoten en GEEN drukplekken, door de pad die eronder ligt met goede inlages houdt deze voldoende ruimte vrij rondom de schoft en ruggegraat. Terwijl mijn AV met hoge schoft atlijd problemen met zadels heeft gehad en met geen enkel ander zadel langer als 2u moest rijden.
Zie hier het resultaat na 4u intensief rijden met een barefoot:
Dan ben ik tijdens de rit ook al meerdere keren op en af gestapt, mensen die zeggen dat een barefoot schuift zullen waarschijnlijk een 'rond' paard hebben, maar bij Rheal verschuift het zadel maar nauwelijks en de singel zit nooit extreem strak. En zulk resultaat zie ik bij geen enkel boomzadel
lena83 schreef:he boomloos fanaten ik heb een vraagje, ik hoorde dat de beugelophanging van de boomloos zadels vaak drukplekken geven op de rug, wat is jullie ervaring hiermee?