Goede stal voor inrijden van mijn arabier

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EloveB

Goede stal voor inrijden van mijn arabier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 17:07

Ik wil binnenkort mijn arabier laten inrijden en ben opzoek naar een goede stal hiervoor.
Het kan soms best een heethoofd zijn, dus ik vind het wel belangrijk dat ze rustig behandeld wordt.

Weet iemand een goede stal hiervoor?

Vedetje

Re: Goede stal voor inrijden van mijn arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 23:01

Ik weet hier wel iemand die heel veel ervaring heeft met het inrijden van arabieren.

SnuitjeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 19:55

AuridFarm !

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 20:48

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 17:51

ik rijd zelf ook paarden in, ga van de winter mijn 3 musketiers (hengsten) inrijden. deze winter heb ik dus helaas geen tijd, maar als je iemand zoekt voor in het voorjaar: geen probleem ;)

ClementinevS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 18:31

Hoi, Ik heb mijn arabier laten inrijden door katinka uit Schagen en dit is ontzettend goed gegaan. Zij fokt en rijd zelf ook arabieren, waaronder een arabische hengst. Mocht je haar nummer willen dan hoor ik het wel. Groetjes

Rawaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 01:48

Ik zeg ook dadelijk AURIDFARM!!!!

Mijn eigen hengst staat daar (en zeker niet de makkelijkste om te rijden naar mijn mening) Aurid doet wonderen met mijn paard en dat zegt voor mij genoeg
Aurid rijdt zelf dressuurmatig op hoogniveau

Sven Lanslots zoals Sherif zegt is ook een goede plaats. Daar heb ik mijn merrie laten inrijden. Sven rijdt de paardjes western, ik heb nu 4 jaar na het inrijden mijn merrie zelf dressuurmatig gestart en dat gaat heel goed. µ

Veel succes met de zoektocht

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 16:15

Karrimh schreef:
ik rijd zelf ook paarden in, ga van de winter mijn 3 musketiers (hengsten) inrijden. deze winter heb ik dus helaas geen tijd, maar als je iemand zoekt voor in het voorjaar: geen probleem ;)

heb zelf dus ook alleen maar arabieren, waaronder een aantal hengsten.

zelf mag ik in het Z2 dressuur, M springen en M sgw starten en ik zit in het A-kader endurance :D