Mijn AV ruin Rheal HT heeft geen maatje meer, zo alleen staan is ook maar.... tja alleen.
Nu had ik al enige tijd in het hoofd om een Arabisch Volbloed merrie erbij te kopen. Echter heb ik wel weer een hoog eisen pakket en tot heden ben ik nog niet echt iets tegen gekomen.
Ik ben dus zoekende naar een wat stevigere merrie tevens ook wat groter van formaat (rond de 1.55m dus). De voorkeur ligt vooral op Poolse en Russische bloedlijnen. Uiteindelijk wil ik ermee gaan fokken en uiteraard dient het dier ook bereden te worden (vandaar het stevige
).En zoekende naar een veulen of jonge merrie van max. 4 jaar oud. Tevens een kleine voorkeur in de kleur van de vacht (schimmel is zo rampzalig als je zon draak heb als Rheal)
En uiteraard hebben we de prijs, voor een AV zou ik al het geld van de wereld over hebben, alleen ook in mijn tuin groeit geen geldboom dus gemiddelde prijsklasse.
Maar het allerbelangrijkste vind ik toch de klik, het is niet zo maar een bestelling die je plaatst bij een postorder bedrijf. Voor aankoop zal ik zeker eerst meerdere malen met het dier in contact willen komen om te kijken of er een klik is of kan komen.
Weten jullie misschien fokkers etc.?
Greets

Gefeliciteerd