Showhalster

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sissi87

Showhalster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 13:37

Getwijfeld of het hier moet of bij harnanchement.

Ik ben opzoek naar een showhalster voor mijn arabiertje, een niet al te dure want het is puur voor een fotoshoot. Hebben jullie een idee waar ik deze kan kopen?

Alvast bedankt!

YildizArabs

Re: Showhalster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 14:40

Bokker Jalenka_Kiya maakt ze. Ik zou haar even PB-en als ik jou was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 16:39

Arabianhorse store heeft hele mooie.
Waar woon je ergens anders kun je aan de av liefhebbers die in de buurt wonen vragen of je hem mag lenen voor de fotoshoot.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 17:01

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:55

@sissi87, Die 2 showhalsters vanuit jouw link vind ik vrij goedkoop.
Ik ben ook een beetje aan het kijken voor zo'n showhalster, maar zulke goedkope had ik nog niet gevonden.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 18:57

Sunniva schreef:
@sissi87, Die 2 showhalsters vanuit jouw link vind ik vrij goedkoop.
Ik ben ook een beetje aan het kijken voor zo'n showhalster, maar zulke goedkope had ik nog niet gevonden.

Bedoel je dat de kwaliteit dan minder is? Ik wil ze toch alleen maar gebruiken voor een fotoshoot, dus dat heeft niet zoveel werkuren.

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:06

Ik weet niet meer precies van welk materiaal die andere halsters waren, maar die kwamen al gauw rond de 100 euro uit (maar of die ook van leer waren...?? ik kan de site ook niet meer vinden). Die zouden dan ook wel meer verkocht worden voor echte keuringen enzo. Dat vond ik ook iets over de top.

Deze zien er toch leuk uit, voor ook een leuke prijs vind ik. Over de kwaliteit zou ik niets durven te zeggen... En als je het toch alleen gebruikt voor af en toe een fotoshoot... is dit een leuke prijs.

Gr Sunniva

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 19:08

Ja ik zit alleen erg te twijfelen tussen deze 2, ik heb zelf een Vos, dus ik weet niet of dat gouden randje er mooi bij staat?

GiGi_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:19

Ik heb ook een vosje, ik vind zelf goud niet heel erg mooi haha dus wat dat betreft zal ik zeggen ga voor de tweede + dat rondgenaaid vind ik erg mooi :P

Maar opzich zal goud niet mistaan hoor bij een vosje, denk ik zo!

Ik weet niet hoegroot jouw paardje/pony is, maar het eerste halster is tot d-pony maat...
Die andere is er in shet/pony/cob/full. Dus die is er ook in wat groter!

Charique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 09:23

Charis404

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 16:46

ik heb zelf dat halster van horseshophorsepower gehad (de 1e link), maar op een echte arabier zitten ze echt niet mooi! Het kopstuk is te kort en de neus te breed, je kan me pb-en voor een foto hoe die zat op mijn arabier, ik heb het halster inmiddels weer verkocht, in mijn ogen kun je beter iets erbij leggen voor een echt mooi passend halster. Voor de rest zijn het goede halsters hoor, mooi leer en niets mis mee, alleen de pasvorm. Succes met zoeken, Groetjes Charissa

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 16:54

Sunniva schreef:
Ik weet niet meer precies van welk materiaal die andere halsters waren, maar die kwamen al gauw rond de 100 euro uit (maar of die ook van leer waren...?? ik kan de site ook niet meer vinden). Die zouden dan ook wel meer verkocht worden voor echte keuringen enzo. Dat vond ik ook iets over de top.

Deze zien er toch leuk uit, voor ook een leuke prijs vind ik. Over de kwaliteit zou ik niets durven te zeggen... En als je het toch alleen gebruikt voor af en toe een fotoshoot... is dit een leuke prijs.

Gr Sunniva

Die jij hebt gezien zijn de 'echte' showhalsters die idd ook gebruikt worden voor keuringen. Die hebben als basis een staaldraad door het hele hoofdstel heen, dus ookal zijn ze flinterdun ze kunnen vrijwel niet kapot(mag ook niet als je met een hengst op de keuring loopt). Daarnaast worden ze versierd met gekleurde kralen ed om een arabische look te krijgen.

De halsters in de link hierboven zijn van leer, kan niet anders gezien de prijs. Dus geen extra versteviging ed, dus zeker niet geschikt om een hengst mee naar de keuring te nemen. Maar voor een fotoshootje thuis is het natuurlijk ruim voldoende ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 20:23

Kijk eens op marktplaats staat zo af en toe wat op.
Nu staat er ook iets en helemaal niet duur en het is een echte showhalster.

Swinth

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:04

Sissi87 schreef:
Heey thanx.
Ik heb een mooi halster op horseshophorsepower gezien: wat vinden jullie van deze 2?
http://www.horseshophorsepower.nl/produ ... 9e072321c7
Ik zou zelf voor deze gaan

http://www.horseshophorsepower.nl/produ ... 9e072321c7
Deze vind ik wat minder, maar wel mooi dat hij rondgenaait is..

Mm.. de bovenste heb ik ook. Ook gekocht voor de foto. Hij past net! Net niet eigenlijk. De neus is veel te groot. Eigenlijk gewoon een lelijke halster. Ik gebruik hem nog wel. Ik vind het ''echte'' toch wat te duur.
Misschien dat ik het nog eens aanschaf maar nu nog niet. Als ik nu had mogen kiezen tussen die 2 had ik de onderste gekozen. Omdat die mooier valt.