Gezocht bijrijder die mijn arabier hengst wil trainen .

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

robesh

Gezocht bijrijder die mijn arabier hengst wil trainen .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 18:00

Gezocht een bijrijder of bijrijdster die mijn arabier hengst wil trainen en uitbrengen op wedstrijd.

Via deze weg ben ik op zoek naar iemand die mijn 5 jarige arabier hengst wil trainen en uitbrengen .
Eve wat info over robesh hij is 5 jaar oud en rond de 158cm hoog zou ook iets groter kunnen zijn. Ongeveer b niveau maar kan absoluut meer. Heb helaas zelf geen tijd ivm werk en onze andere twee paardjes.
Stevige arabier geen iel type. Ruime gangen . Aangezien robesh een echte macho hengst is zijn wij op zoek naar iemand die al ervaring heeft met hengsten . Absoluut geen paard voor beginners . Hij staat van mei tot oktober in leiden en de overige maanden in den haag . Er moet wel mee gelest worden bij een goede en paardvriendelijke instructeur of instructrise . Volgend jaar gaan wij ook met hem naar de hengstenkeuring en zullen wij bij goedkeuring een kleinschallige fokkerij gaan beginnen.Wie o wie voelt zich geroepen deze lieve macho hengst te komen rijden en uitbrengen . Eve voor de duidelijkheid wij zijn opzoek naar iemand boven de 18 jaar die ervaring met hengsten heeft en niet bang uitgevallen is . Wij vragen geen bijdrage en zullen je vervoeren naar les en wedstrijden . Voor meer info kun je mailen.

Gideon_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:29

Stond Robesh niet in maart te koop op Hyves ?

fox16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 18:37

ik zou er wel bij zetten dat de amazone of ruiter ook l2 dress gereden moet hebben
om hem op normale dressuurwedstrijden uit te kunnen brengen.

robesh

Re: Gezocht bijrijder die mijn arabier hengst wil trainen .

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 18:56

hey gideon ja klopt is hezelfde paard en fox16 van mij mag hij ook uitgebracht worden op avs wedstrijden maar bedankt voor de tip

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 11:35

fox16 schreef:
ik zou er wel bij zetten dat de amazone of ruiter ook l2 dress gereden moet hebben
om hem op normale dressuurwedstrijden uit te kunnen brengen.

Voor AVS dressuurwedstrijden kan men gewoon in de B starten met een hengst.