Gezocht een bijrijder of bijrijdster die mijn arabier hengst wil trainen en uitbrengen op wedstrijd.
Via deze weg ben ik op zoek naar iemand die mijn 5 jarige arabier hengst wil trainen en uitbrengen . Eve wat info over robesh hij is 5 jaar oud en rond de 158cm hoog zou ook iets groter kunnen zijn. Ongeveer b niveau maar kan absoluut meer. Heb helaas zelf geen tijd ivm werk en onze andere twee paardjes. Stevige arabier geen iel type. Ruime gangen . Aangezien robesh een echte macho hengst is zijn wij op zoek naar iemand die al ervaring heeft met hengsten . Absoluut geen paard voor beginners . Hij staat van mei tot oktober in leiden en de overige maanden in den haag . Er moet wel mee gelest worden bij een goede en paardvriendelijke instructeur of instructrise . Volgend jaar gaan wij ook met hem naar de hengstenkeuring en zullen wij bij goedkeuring een kleinschallige fokkerij gaan beginnen.Wie o wie voelt zich geroepen deze lieve macho hengst te komen rijden en uitbrengen . Eve voor de duidelijkheid wij zijn opzoek naar iemand boven de 18 jaar die ervaring met hengsten heeft en niet bang uitgevallen is . Wij vragen geen bijdrage en zullen je vervoeren naar les en wedstrijden . Voor meer info kun je mailen.
Gideon_R
Geplaatst: 07-06-09 18:29
Stond Robesh niet in maart te koop op Hyves ?
fox16
Geplaatst: 07-06-09 18:37
ik zou er wel bij zetten dat de amazone of ruiter ook l2 dress gereden moet hebben om hem op normale dressuurwedstrijden uit te kunnen brengen.