ik ben wel benieuwd in wat voor nivau,s de mensen met arabieren rijden? daarmee bedoel ik wedstrijd nivau en of je bij de pony,s of paarden rijdt en hoe het gaat kwa commentaar van jury,s? want ik wil zelf starten met mijn arabje maar ben wel benieuwd naar jullie nivau,s en hoe het gaat.
Ik rijd L1 met mijn AV. En ik heb B gesprongen met hem. Dat doet hij wel aardig. Ik krijg nooit speciaal commentaar omdat ik een AV heb.
fox16
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-09 16:05
ok super fijn om te horen daraxo is trouwens een leuk beestje maar krijg je dan ook geen commentaar van andere mensen die ook meedoen tijdens de wedstrijd
Nog nooit echt iets van anderen over gehoord. Alleen dat ze het een leuk beesie vinden.
Bren79
Geplaatst: 23-05-09 21:59
Hier zijn al wel meer topics over geweest trouwens
Maar momenteel rij ik met mijn merrie Z1 en met de hengst M2 beide bij de paarden, en commentaar nee eigenlijk niet
fox16
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-09 23:19
zo echt fijn nu durf ik met een gerust gevoel mijn startkaart aan te vragen verder vind ik de hengst sirel echt mega stoer !!! en heb niet gezien dat er al een topic was sorry
Ik heb een haf keer av. zie profiel. kwa uiterlijk meer av dan haf. hij is te mager. en ik kan er niet veel aan veranderen zo is hij. Maar ik spring nu M met hem.
knollentuin
Geplaatst: 23-05-09 23:29
Ik start bij de subtop en zag daar laatst een schimmel-arabier in het zz-l starten leuk!
fox16
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-09 16:34
ok lienek vind em echt wel op een av lijken mooi beestje
knollentuin het kan dus wel gewoon mischien wel een leuk streefpunt
Heel toevallig,ik kreeg de Bit,staat daar de arabier in waar ik het over had,die zz-l startte ,hij zit in finale van dat top-horse gedoe.
Bren79
Geplaatst: 24-05-09 22:58
dat is dan vast RH Pajkovski geloof dat de eigenaresse zelf ook op bokt zit
fox16
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-09 18:03
ok vind die RH Pajkovski persoonlijk zelf wat minder komt vooral door zijn achterhand hij spreekt me niet echt aan in het geheel maar zijn hoofdje is echt toppie
Ik rij M1 met mn Arabier x new forest. Ze heeft wel meer weg van een arabier. Heb er verder nooit speciaal commentaar over gehad. Wel is het zo dat mn arabje simpelweg slecht is in uitgestrekte/middengangen dusja daar heb ik wel lage cijfers voor. Ik hoor wel van meer mensen met arabieren dat die er last van hebben. Ik vind het trouwens geen reden hoor om dan niet te gaan starten! Als jij gewoon lekker rijdt met je pony en er plezier in hebt, zou ik gewoon eens een wedstrijd starten. Dan kan je meteen de sfeer proeven en zie je vanzelf wat de punten zijn
ankie1
Geplaatst: 25-05-09 22:29
fox16 schreef:
ok vind die RH Pajkovski persoonlijk zelf wat minder komt vooral door zijn achterhand hij spreekt me niet echt aan in het geheel maar zijn hoofdje is echt toppie
Uhhh wat is er mis met zijn heerlijke kontje?
fox16
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-09 18:07
zijn kontje spreekt mij gewoon niet aan gwn als ik de foto,s bekijk reden waardoor heb ik niet. maar is mijn mening
ankie1
Geplaatst: 26-05-09 19:29
Haha dan weet jij niet wat lekkere kontjes zijn Voorlopig loopt dit lekkere kontje wel als 1 van de weinige arabs in het ZZ Licht dressuur
knollentuin
Geplaatst: 26-05-09 23:27
Ja ik heb je gezien en ik vond m knap tussen al die dressuurpaarden hij viel echt op, en ik vond dat je m netjes\vriendelijk reed.zo!
Ik start L1 dressuur met mijn arabier. En verder rijdt ik voornamelijk recreatief. Heb nog nooit commentaar had ofzo. Heb wel regelmatig positieve reacties van andere deelnemers. Dat ze er zo mooi uit ziet, en zo'n lief hoofdje heeft.
Ik rijdt Z1 met mijn AV en springen nog nooit gedaan
Ik ga naar de zomer Z2 starten denk ik
fox16
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-09 18:30
ok ik ga 4 juli gewoon een fnrs proefje rijden de f6 ongeveer hetzelfde als b en dan zien we wel he ze het doet en dan wil ik binnenkort de startkaart aanvragen heb er nu al megaveel zin in.