[Vrzmelng]Wie heeft/kent er een nakomeling van Riki's Shabri

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet1990

[Vrzmelng]Wie heeft/kent er een nakomeling van Riki's Shabri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 15:42

Hoi,

Heb jij of ken jij een nakomeling van Riki's Shabri?
Post hier dan een foto met eventueel een beschrijving van de karakter eigenschappen,
hoe oud zij/hij is en verdere (bijzondere) kenmerken!

(zelf heb ik ook een nakomeling van Riki's Shabri: Shanon (Riki's Shabri x AP Placa)

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:15

Ik heb zelf geen nakomeling van Riki Shabri, maar vond hem wel een geweldige hengst!!

De moeder van jou`n paard is in eigendom van daniellekas hier ook lid van dit forum(misschien kennen jullie elkaar wel maar wilde het toch even alsnog doorgeven voor het geval dat)
;)

daniellekas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:56

toevallig van de week net contact samen gehad vond het erg leuk om hem eens op een foto te zien.

sherif schreef:
Ik heb zelf geen nakomeling van Riki Shabri, maar vond hem wel een geweldige hengst!!

De moeder van jou`n paard is in eigendom van daniellekas hier ook lid van dit forum(misschien kennen jullie elkaar wel maar wilde het toch even alsnog doorgeven voor het geval dat)
;)

s6801881

Re: [Vrzmelng]Wie heeft/kent er een nakomeling van Riki's Shabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 19:16

Ik heb een tijdje gewerkt met een merrie van hem. Er wordt nu mee gefokt. Best een leuk dier, erg showy. Wel een behoorlijk eigenwijze pittige tante met een eigen karakter en mening, maar een lieve merrie.

Vind het erg jammer dat Shabri er niet meer is. Was toch wel een favoriet van me. Had graag ooit nog een nakomeling van hem gehad.