Ik ga mn hengst met Djamal Bahir (6jr). We hebben hem net gebracht, helaas kan ik niet blijven slapen bij de rest van de El Zarabia groep, omdat mn examens voor school beginnen maandag.. :S bah. Dus dat wordt leren vanavond! Maar morgen kom ik sowieso naar mn zwarte kanjertje kijken!
CSAArabians
Woonplaats: Emlichheim (Duitsland) 300 meter over de grens bij Schoonebeek (Drenthe)
Geplaatst: 16-05-09 20:24
Wij komen kijken en aanmoedigen.
sherif
Geplaatst: 16-05-09 23:19
Wij komen ook, ga mijn meiske Ansje ff bijstaan die met haar knappe merrie, Indiana T de ring in gaat.
FuegoJoy
Geplaatst: 17-05-09 06:50
spannend hoor , heb al wat paarden gezien die straks met mijn pup in de ring zullen verschijnen. Echte showmonsters , ik ben al blij als mijn kleine man zich gewoon netjes gedraagt en niet bij mijn dochter op schoot kruipt omdat het zo spannend is ...
FuegoJoy
Geplaatst: 18-05-09 08:56
wat een topdag !! Dat we laatste werden in de rijrubriek vonden we helemaal niet erg , onze man was superzoet, is niet gaan racen of rodeonen .. de tribune en alle mensen waren erg spannend maar des ondanks was zijn debuut een zeer leerzame en mooie ervaring.
aan de hand waren wij een beetje zenuwachtig over, onze man is geen showmonster maar echte rijarabier maar we vonden het een goed leermoment dus hadden we hem er voor ingeschreven. toen eindelijk de 4/6 jarige aan de beurt waren zweette ik peentjes. Inmiddels had hij de tribune tot zijn vriend verklaard .. jeetje wat een mooie beesten. Mijn ventje was wel erg klein en gupperig. Desondanks met 18 voor type, en een 18 voor gangen met 259 punten op de vierde plek. Grappig om te merken dat hij is gegroeid, het publiek was minder spannend als met de rijrubriek en hij deed heel braaf en met flair zijn rondje.
We vonden het een hele toffe dag en gaan dit zeker nog een keer doen.