overschrijven naar het avs of ingeschreven laten bij baps

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fox16

overschrijven naar het avs of ingeschreven laten bij baps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 17:43

hallo

mijn paard staat nu nog ingeschreven bij het baps maar twijfel waarbij ik haar precies in moet laten inschrijven.
ze staat zelf in nederland en daar heb ik haar ook gekocht. haar vader is wel nederlands.
wat ik weet is dat ik haar inprincipe gewoon daar ingeschreven kan laten staan.
zolang ik maar een bewijs heb dat ik haar heb gekocht ( zonder dat ze op mijn naam staat ).
maar ik wil ook beginnen met wedstrijden en kan ik dan wel gewoon deelnemen aan de wedstrijden bij het avs?
of enkel gewoon knhs wedstrijden? wat raden jullie me aan alvast bedankt.

Charis404

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:13

Hoi, mijn paard komt uit Belgie en ik heb haar wel over laten schrijven naar het avs. Duurt wel wat tijd en geld, dus ligt eraan of je dat ervoor over hebt. Ik heb het gedaan omdat ik gewoon alles in Nederland geregeld wilde hebben, ook voor eventuele toekomstige shows. Of je aan Avs-wedstrijden mee kan doen, staat vast in de reglementen vermeld, voor het knhs is het sowieso geen probleem. Ik ben wel blij dat ik haar over heb laten schrijven, maar bij mij heeft het een jaar en iets van 180 euro gekost dus je moet voor jezelf beslissen of je dat over hebt voor wat je met je paard wilt, het is zeker geen vereiste voor alleen wedstrijden bij knhs! Groetjes, Charissa

fox16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-09 23:10

bedankt voor je reactie maar ik had al op de site,s gekeken en dan was ik aan export kosten al 110 euro.
kwijt dan nog inschrijfkosten en nieuw paspoort enz kwam kwa kosten op ong 300/350 uit dus aardig wat.

Charis404

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 08:48

graag gedaan, ik heb nog wel me oude paspoort van het baps hoor, alleen een stamboekpapier toen thuis gestuurd gekregen. en lidmaatschap avs is idd niet goedkoop ;)