Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar is echt gebeurd.. Heb het zo gelaten en zo'n 2 jaar later zei mijn gevoel dat ik eens op bokt moest kijken. Wat bleek, paardlief werd naar de slacht gebracht. Had ik 2 weken later gekeken, was ze al dood.. Ze bleek artrose te hebben, spat, botverkalking en een stuk bot uit haar knie te missen. Het kind had ook nog eens al een nieuw paard gekocht en besloot nog eens een laatste rit op haar te maken terwijl die stokkreupel liep. Grrr wat ben ik boos geweest. Agh.. heb toen gezworen NOOIT meer een paard te kopen.

, Stuk of 4 shetlanders, paar welshjes en nog wel meer.
) zou ik denk ik weer een andere nemen.

). Ik mocht toen eindelijk op les toen ik 13 was, ik kon toen al rijden, tenminste, soort van zelf aangeleerd. 
Nou ja, dat wilde ik al op m'n 7e, maar ik was inmiddels 18 en vond dat m'n ouders daar niks meer over te zeggen hadden 
) waarvan ik me na een week afvroeg wat ik in godsnaam met dat beest moest 

jaleesa89 schreef:Dromen mag zeker Letiets, is ook allemaal heel erg interessant. Vind paardengezondheidzorg/voeding en al dat soort dingen ook vele malen boeiender dan mensen pruttel, zuig alle info op als een spons

Ik werk meer als activiteiten begeleider, dan als zuster, maar goed, het idee he
Maar daar zijn we toen ook uiteindelijk uitgekomen 

Of iig veel heter