kyrkelover schreef:pff wat is het nog steeds warm hier!!
Wrijf het er ff in

Ik heb hier zojuist het raam dichtgetrokken

Maar ik ben een koulijer hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kyrkelover schreef:Nou het is hier gewoon benauwd.
Ik ben kou kleum eerste klas.
Normaal slaap ik met trui + jogging broek + dubbel dekbed + de hond en heb het dan nog koud.
Sieltjuh schreef:Ik ga mezelf eens onder de douche gooien en daarna door in bed (extra warm), morgen weer werken!
Welterusten
Aladinnetje schreef:missfcdb schreef:Wij hebben hier vuurwerk hahaha
Een of anderen maloot doet nieuwjaar over haha
bij jou ook al?politie bellen! wat een mongolen he!
Jalenka_Kiya schreef:Halloooooo daar was ik weer!
Allereerst iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten op de amateurkeuring!
Jessica natuurlijk extra gefeliciteerd met de mooie 2e premie die Montoyo in ontvangst mocht nemen! Ik was druk met voorbereiden tijdens zijn premiekeuring maar ik heb hem wel even in de ring los gezien, wat een kanon is het ook! Heel erg leuk voor je, wat zul je trots zijn en terecht!
Amy van harte met je derde plaats in je rubriek! Was denk ik wel lastig met al die leeftijden door elkaar maar toch een heel mooi resultaat voor de eerste keer op show.
Lisa jammer dat je net weer naast een derde premie greep. Ik vind je merrie een mooi gebouwd paard, misschien meer het sporttype maar dat spreekt me juist aan. Ik heb tijdens de rubriek aan de hand nog even met je vriend (?) staan kletsen en ook daarna buiten, grappig dat we over sommige dingen dezelfde mening hadden![]()
Bedankt ook voor de felicitaties aan ons, ik ben ontzettend blij en trots! Na al het gedoe rond het rijden en de problemen met Kiya's eierstok is dit de bevestiging dat we weer op de goede weg zijn. Ik was dan ook apetrots op de derde plaats die we in ontvangst mochten nemen in de zadelrubriek! Ik had het ook niet verwacht omdat Kiya voor mij gevoel als een gek in galop ging en rechts ook soms omsprong, ik vroeg me dan ook af of ik mijn naam écht wel gehoord hadIk was echt heel erg blij en denk dat ik nu in Alkmaar bij de regionale show ook ga inschrijven voor de zadelrubriek.
[ Afbeelding ]
Aan de hand liet Kiya zich wat minder zien, ze was zelfs wat sloompjes. Tijdens het wachten tot we aan de beurt waren stond ze lekker van de bloemen langs de bakrand te etenZe liet zich wel netjes opstellen, wat overdreven in het geven van haar hals maar goed, we blijven amateurs! Hier een 5e plaats.
Wat ik jammer vond is dat er dit jaar wat weinig uitgelegd werd over de plaatsing bij onze rubriek. In 2009 en 2010 vertelde Helen Hennekes-van Nes bij ieder paard iets over de sterke en wat mindere punten en dit miste ik toch wel wat. De plaatsing was mij dan ook niet helemaal duidelijk maar Kiya heeft het goed gedaan en daar gaat het om. Het was weer een leuke en gezellige dag.
Voor de nieuwsgierigen onder ons heb ik nog een filmpje gemaakt van de losse stukjes die mijn vriendin heeft gefilmd. De foto's zijn niet zo goed gelukt maar ik zie mooie plaatjes van anderen voorbij komen dus de dag is weer goed vastgelegd.
(door tijdens het afspelen op dat radartje te klikken kun je de kwaliteit wat verhogen zodat het filmpje niet zo blokkerig is)