Is dat niet raar zonder voortanden? Ik zie nou echt zo'n slissend hondje voor me met zijn tong tussen zijn tanden door gedrukt, sorry Maar iig beterschap voor je pupke.
Tammy_
Geplaatst: 21-10-14 17:41
Thanks meiden! Zijn tong komt er een klein beetje tussendoor, maar hij sluit nog wel gewoon zijn lippen dus op zich zie je het niet. Ben benieuwd hoe het er uit ziet als hij blaft
Denk dat dat het filmen waard is hoor Tam (hint, hint)
YildizArabs
Geplaatst: 21-10-14 17:47
Even SPAM:
Op 2 november 2014 hopen we weer een Snuffeldag te houden. Tijdens deze dag kun je op een laagdrempelige en gezellige manier kennis maken met het westernrijden. Het bestaat uit een theoriegedeelte en een praktijkgedeelte. We zijn die dag te gast bij Western Stable Beau Dandy's in Woudenberg.
Er zijn nog plekken, dus ben of ken je iemand die graag nog mee wil doen? Vul het inschrijfformulier in en stuur het op!
Heey ff wat anders he dames. Maar ik zie bij een bepaald topic een paard staan wat anglo arabier word genoemd, alleen dat dier heeft een kwpn ouder. Dan is het toch geen anglo arabier? Daar moet het toch arabisch volbloed x engels volbloed voor zijn?
Ik doe vanavond even een bijleespost. Het weer.. moet ik me nou schuldig voelen dat geisha buiten staat? Doe ik al de hele dag dus hou maar op Ik heb mevrouw 3 keer binnen in die enorme schuilstal gezet maar ze loopt doodleuk weer naar buiten toe om daar vervolgens met haar kont tegen de wind in te gaan staan. Waarom doen ze dat?? Rare paarden
Margot is geweest vandaag! Ze is tevreden! Gosh, ik onthou echt amper wat van wat ze zegt. Slecht! Nouu komt ie. Haar heiligbeen is verzakt wat dus die puntkont veroorzaakt. Dit was ik vorige keer vergetenmaar was toen al zo. Dit zorgt ervoor dat haar bekken scheef gaan staan,ze rugpijn krijgt, wervels scheef en zo nog wat dingetjes die dáár dan weer een wisselwerking van zijn. De overcompensatie kwa spieren zitten in haar hamstrings. Die zijn super gespierd en dat was geloof ik een teken dat haar billen nooit echt rond kunnen worden. Correct me if im wrong. Dat heiligbeen kan nooit meer terug op zn plek komen zei ze maar is te verbeteren door training. Harddravers en springpaarden schijnen dit ook vaak te hebben. Vorige keer heeft ze haar amper kunnen manipuleren omdat ze teveel pijn had en voor margot haar eigen veiligheid. . Nu ging het wel! Zo bizar. Is nog nooit geweest dat ze zo rustig stond. Ze vond het zelfs wel lekker.. alleen wilde ze dat niet laten merken natuurlijk Ze heeft het gemobiliseerd en niet gelijk rechtgezet.
De procenten weet ik niet meer exact maar haar lever was 10% en is nu 60% Haar maag was goed, darmen ook goed, baarmoeder was nog steeds ontstoken dus andere druppels voor gehad. Verklaart die hengstigheid en die gele melk wat er uit komt elke dag.. en de gevoeligheid op haar buik. Ook gekeken naar leverbot maar ze gaf aan daar vorige x ook al bang voor te zijn maar dat is het niet. Die dikke buik vond zij meevallen maar kon komen daar de buikspieren die ze liever niet aanspant.. dat ze niet veel aankwam, heeft waarschijnlijk te maken met haar gebit. Ze moet weer gedaan worden. Haar ruggenwervels waren ook goed nu, ze liep niet meer wijdbeens en was eigeblijk best los. Heisha is van voren gewoon best bespierd aan het worden maar die achterhand werkt niet mee. Eigenlijk had lisa gelijk over geisha haar houding. Dit komt dus van een hevige trauma. Ik gok de spagaat van afgelopen jaar
Onder haar schouder zat ze wel nog vast (sloffen voorhoeven). Ook los gemaakt!
Haar gedrag vond zij sterk verbeterd, niet meer lusteloos.. de pijn die ze aangaf te hebben moest ik wel nog rekening mee houden want daar heeft ze recht op. Al met al moet ik de komende dagen flink doorstappen, dubbele lon, balkjes etc. omdat alles nu los is. Geisha moet leren hoe haar lichaam weer te gebruiken na die heftige periode van pijn. Ze weet zelf niet meer wat nou wel en geen pijn doet zei margot. Daarna mag ik weer rijden maar wel voor het rijden longeren. Merk ik dan dat ze pijn heeft, stoppen. In ieder geval, achterwaarts gaan trainen en alles om die achterhand te trainen. Vooral niet aam de voorkant denken, komt vanzelf. Over 2,5 maand komt ze terug, tenzij geisha een terugval heeft, dan bellen. Tussentijds filmpjes sturen.
Nou ik vind dat ellenlange verhaal juist heel duidelijk, hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor. Fijn dat je alles grotendeels nog hebt onthouden en dat Margot goed met haar aan de slag kon. Verder weet ik het even niet maar ik beschouw dit al heel goed nieuws en ik hoop zo ontzettend voor je dat nu ook alles beter word