je hebt inderdaad de beroemde uit Moskoumaar ook in Sint Petersburg een prachtige kerk

en waar ik ook ben geweest in Jekaterinenburg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb al heel wat gezien: Bijna heel Europa, Tunesië, Israël, Turkije, Thailand, India, Nepal, ....
Het klinkt op zich heel logisch met die lever. De tijd zal het leren 

En zo raar van Dos, zo ineens? Doet me denken aan Noah paar maanden geleden toen met dat paard, die ging ook na wekenlang lief naast elkaar gestaan te hebben Noah ineens in elkaar rossen 

fijn dat het beter ging!
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
Fijn dat je paardenkindje haar prik heeft gehad. Duimen voor dat oogje nu!
) en dat reed zo heerlijk! zat heerlijk in draf, galop was mooi ruim, en het klikte wel! Baas even om het paspoort gevraagd om te kijken hoe oud ie is... NRPS paspoort, 6 jaar, bleek een kind van Bas Safari te zijn 
) halfbloedjes. Noah staat bekend als een lieve schat die kusjes geeft, maar aan de hand wel een gebruiksaanwijzing heeft 
ofja, de baasjes eerder 
iets met enthousiaste youtuber-fans?
Temperatuur is nu wel goed heeft rondom flink dikke benen en is hysterisch fit...helaas gene verkoudheid dus maar een ander rot virus wat een poos sluimert voor het zichtbaar is...herstel duurt zo verrekte lang

)

Hier staan veel paarden de hele dag op stal. Zo lang ze te vreten hebben mag die van mij lekker naar buiten hoor, wordt ie hard van.

Tis er goed weer voor ook
Weet wel dat het even wat langer duurt dan een simpele verkoudheid dus weet niet of we vrijdag naar Laarakker kunnen gaan