set_elkol schreef:Oh ik hoorde goede verhalen over Djerba
Naja, Djerba an sich was wel oke hoor. Maar misschien komt het ook wel, omdat wij in een vreet-hotel zaten (echt, ik ga nooit meer all-inclusive, vond het verschrikkelijk
) en wij net één van de warmste weken van heel de zomer hadden. Ik hou van warmte maar 40+ en 100 meter de zee inlopen en nog niet afkoelen is gewoon niet meer tof. Tegen de tijd dat je over het gloeiende zand terug naar je bedje in de schaduw was gerend, was al het water alweer van je lijf verdampt 
Maar als je naar Djerba zou gaan, dan zou ik zéker een bezoekje brengen aan Zitouna
Wat een leuke meid en wat een knappe paarden 
Aruba vond ik fan-tas-tisch! Kan ook echt iedereen aanraden eens naar (1 vd) ABC-eilanden te gaan. Zou heel graag weer naar Aruba of de andere twee eilanden willen gaan
Was echt de meest geweldige vakantie die ook ooit heb gehad

Baukje, wij hebben de springschoenen van de Decathlon. De goedkoopste die we ooit hebben gekocht, de enige die niet draaien en de enige die Djuun heel laat 
http://www.decathlon.nl/springschoenen- ... 38380.html
Ik snap wel wat je bedoeld hoor Amy, maar gek genoeg heb ik in mijn omgeving ook glad niet zoveel mensen met die vooroordelen. Dan zeggen ze "zoo, een Arabier, dat is zeker wel een fel paard!" en dan wijs ik naar die slome slak van ons en dan zijn ze meestal wel op de hoogte van hoe fel Djuun is
Interessant Nicky, ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen
Hoop iig het allerbeste voor jullie 
Lisa, fijn dat de koorts is gezakt.
Nou, vanavond dus les gehad. Bij het losrijden voor de les even tot tien moeten tellen, voordat ik dr nek ging omdraaien
Echt, elke excuus om niet achterin de bak in de buurt te moeten komen greep ze aan 
Uiteindelijk met dr neus richting de achterkant in het hek geparkeerd, stil laten staan en tot tien geteld en daarna ging het een stuk beter. Nog wel steeds blijven kijken en zoeken hoor, maar wel gewoon de hoek in lopen ipv af willen snijden en door mn been heen denderen 
Toen kwam juf (schoonzus
) en flink fanatiek bezig geweest met overgangen, voorwaarts actie = reactie etc. En kon toen die
energie van dr lekker omzetten voor mn gevoel
Ook veel minder heftige reactie op mn been en een kriebel van mn zweepje. Oke, 1x een poeier van een bok in de rechtergalop, die ik natuurlijk al 100 jaar van tevoren aan zag komen
, maar voor de rest braaf alle vier dr benen op de juiste plek gehouden, dus dat vond ik eigenlijk ook al weer een stap in de goede richting 
Maar poeehee, twas werken voor ons beiden, maar merk wel dat we steeds weer een stapje vooruit doen, dus dat vind ik belangrijk