Zo na half 3 richting stal.
Er is nu toch onderlinge wedstrijd..dus heeft geen zin met al die drukte om te wassen:)
Montoyo zal wel denken
die houd niet zo van wassen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Haalde sloom paard uit de wei, gewassen, strontbeledigd paard mee uit wandelen genomen
Dramaqueen met water, helemaal hyper ervan! Maar afijn, na 2x dr staart insoppen lijkt hij weer de oorspronkelijke kleur te hebben

dus soms spray ik hem als hij droog is nog even in met glansspray, dan hecht het zand niet zo erg en is de schade nog wel af te borstelen 
(ik in mijn onflatteuze bodywarmer, maar daar kon ik tenminste voer in de zakken stoppen
)

Prins deed het super en we zijnj 1e geworden 

Prins moest er ook aan geloven, al viel de vuiligheid mee sinds ie op de wei staat. Dat rollen in de klei helpt veel

Noah is nog schoon van donderdag, de wei is lekker droog dus zo vies word ie daar niet van
alle manegepony's hier zijn trouwens ook gewassen, die hebben morgen NK carrousel

Ik denk dat ze morgen wraak heeft genomen op ons, omdat we dr vandaag hebben gewassen...
)
Prins vond het wel best geloof ik 

(foto 3, die lip
)
Denk dat ie in galop toch wel een heel ondeugend hoofd trok
Voelde die achterhand intrekken en z'n koppie ging héél hoog. Kon 'm gelukkig wel bij me houden, maar als ie de kans had gekregen, had ie graag even z'n gestrekte galop en vliegende wissels laten zien