Tsja ik kan d'r vrij kort over zijn; arabieren zijn fantastische paarden -- MITS je ermee om kan gaan. Ze zijn nou eenmaal wel heel gevoelig, en dat moet je kunnen handelen. Ik kan me voorstellen dat haflingerliefhebbers daar gewoon de rust en het geduld niet voor hebben als ze hafjes gewend zijn.
Jeetje wat een verhaal van Ely en Dos. Naar ook, want dan durf je het ook gewoon bijna niet meer te vertrouwen om ze überhaupt ooit nog bij elkaar te zetten... aangezien het zo uit het niets kwam. Lastig hoor.
Milene, superleuk om jou met Naf bezig te zien. Ik ken hem natuurlijk een beetje en volgens mij ben jij super bezig om hem uit zijn schulpje te lokken. Hij sloot zich altijd al heel makkelijk af, en nu is het een kwestie van daar een beetje doorheen prikken, volgens mij doe je dat wel goed 
Joyce heeft zo te zien een super nieuwe plek voor haar paardjes. Paarden moeten natuurlijk wennen, dat is ook normaal, maar dat komt vast wel weer goed
Miranda, fijn dat je zadel weer aangepast en goed is. Top
Dan kun je nu weer lekker vooruit.
Vandaag ben ik weer lekker bij Mishje langsgeweest. Er was een vriendin van Desiree en mij mee en dat was wel fijn, dan had ik net even wat hulp er bij die Mish kon vasthouden
want met Desiree in haar rolstoel gaat dat nu natuurlijk niet helemaal fijn. Nu weer geoefend met hoefjes optillen, en het ging weer stukken beter. Van de week was ze echt paniekerig, nu had ze weer meer vertrouwen en rust. Ze trok haar hoeven nog steeds wel af en toe weg, maar ik heb heel goed kunnen eindigen dat ze ze echt zelf omhoog getild hield voor me, dus ik was weer helemaal trots. Ze doet ook gewoon zo hard haar best
Vorige week was een andere vriendin mee, en ik merkte dat Mish zich toen een beetje afsloot. Toch een beetje eenkennig en afstandelijk - wilde niet helemaal lekker bij haar stilstaan ook enzo. Best apart om te zien. Maar dit meisje mocht ze meteen - die had niet veel ervaring met paarden, maar Mish begon haar meteen te knuffelen, meteen neus in d'r gezicht
Ze voelde zich ook duidelijk een stuk beter. Ze liep weer beter, was in haar hele doen en laten ook weer rustiger, meer zoals ik haar ken. Ze wilde zich vorige week niet eens laten pakken, terwijl ze nu weer als vanouds vol enthousiasme en vertrouwen op ons af kwam zodra ze ons in het oog kreeg.