Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Letizia schreef:Ik vond het minder slecht gaan, dan dat Ersiel hier neer zet hoorMeer goede, dan minder goede stukken
Tammy_ schreef:Longeren doe ik ook het liefste in de (kleine binnen)bak, dan heb ik meer ruimte en kan ik ook eens een stukje rechtuit pakken. In de zomer pak ik wel sneller de longeerbak, omdat het in de binnenbak dan gewoon een sauna is
Ersiel ik denk ook altijd dat het heel erg slecht gaat, en als ik dan even in de spiegels kijk of als er toevallig een filmpje gemaakt is denk ik 'oh, valt best wel mee'
Maar toch is het prettiger als het voor je gevoel ook gewoon lekker gaat, maar hee het is niet altijd feest he
Noah is geen jong guppie meer, die werkt gewoon 5-6 dagen in de weekWel afwisselend, en de ene week rij ik meer dan de andere
morgenavond zie ik m'n vriendje weerhij moest vandaag de hele dag en avond werken
Ben nu al mn dag voor morgen zo aan het inplannen dat de ochtend en middag zo snel mogelijk voorbij zijn, ik ben erg
kellaxy schreef:Is inderdaad soms moeilijk inschatten of het te snel gaat. Ik merk nu wel dat geisha het veel leuker vind om aan het werk te gaan en ook beter presteert nu ze buiten staat. Vandaag gewoon in de roundpen gelongeerd en ging super goed. Heb niet langer dan 25 min met in en uitstappen gedaan omdat ze gister flink aan het werk moest. Ze liep heel mooi! Morgen heeft ze een dagje vrij. Maandag denk grondwerk en wandelen oid en dinsdag weer longeren. normaal doe ik 1/2 x in de week longeren maar nu word het 3/4 x denk ik.
Zou ook graag een stapritje willen doen. Geisha is wel heel cool in dr koppie dus moet kunnen maar hoe hebben jullie dat gedaan? Gelijk alleen of eerst met iemand ernaast of met iemand+paard er naast?