Helemaal geweldig al die knapperts van een arabiertjes!! Ben zelf sinds 28-06-2011 Trotse eigenaarresse geworden van;Bianca's Arbensja geboren; 29-03-2007Vader: Arben (Balaton x Anatomy) moeder: Marsja (Mahruss x Susan)
Hier is mijn lekker arabiertje Zanzuro Apal ik heb nog niet echt een showfoto van hem maar misschien komt die wel nog later
Leuke paardjes allemaal zeg!Najjar is echt gaaf!Weer is een foto van onze meisjes.Hazira, 18 jaarFarasha,dochter van Hazira, 12 jaar
Ook mijn knapperd dan maar even! DA Hadaya ( Arjuno x Palisa )Zal van de week even wat showfotos schieten
Moderatoropmerking:Dit topic heeft een [FOTO] tag; ik heb een aantal foto quotes en off-topic berichten verwijderd.
Kweenie of dit mag hier (kan zo gauw geen arab in the movie vinden )?Dit is m'n 8 maanden oude woesteling Yanour Hayati (JK Catalyst x Yentl):http://www.youtube.com/watch?v=J2Am25Hu31g&feature=youtube_gdata_playerEnjoy!
Hier is mijn nieuwe merrie, PSE Fawkiah. Haar vader is Imperial Baaron ( Imperial Baarez x Imperial Faalah) en haar moeder is Imperial karikah ( Imperial Al Kamar x Imperial Orianah)
wauw Precor, gave outfit!!nog een plaatje van mijn AR Noah, Applause x Prins Abdullah Nomar. Hij lijkt hier zo puppy!