mooi uitzien ik vind over het algemeen (zoals de andere hier)
arabieren prachtig

maar zoals op de eerste foto Dus Echt Niet!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sherif schreef:(heb een DVD aangevraagd dus ben erg benieuwd naar al hun beauties an nakomelingen)
amytje schreef:hallo
ik ben zelf helemaal gek van arabieren en het is wel waar dat magnum spyche is verbouwd. maar alleen mensen die er geen verstand van hebben zeggen dat het niet zo is en je kunt het nazoeken
RhealLover schreef:Sivmen B (en zijn schimmelkleurige zoon waarvan ik de naam ff niet meer weet)
ArabianRanch schreef:RhealLover schreef:Sivmen B (en zijn schimmelkleurige zoon waarvan ik de naam ff niet meer weet)
AR Sivmayall![]()
![]()
Miirthe schreef:Ik houd sowieso niet van Arabieren. De allerallereerste foto dus absoluut niet.
RhealLover schreef:Mooie hengsten vindt ik Noniusz, Sivmen B (en zijn schimmelkleurige zoon waarvan ik de naam ff niet meer weet), Eureko HT (steviger type), Pladykt, Scorpio, Trevallon(zoon van MP), Hlayyil Ramadan, MM Sultan, Arben(Balaton x Anatomy), Anthal, G Basgier, *Fausto(zoon van MP), Magd Albadeia.
Van Om El Arab spreekt met name mij aan: Estopasan, * Al Lahab, Dreamcatcher en Om El Shamaan.
Er zijn er nog wel paar maar kan echter niet meer op de namen komen.
magic84331 schreef:Miirthe schreef:Ik houd sowieso niet van Arabieren. De allerallereerste foto dus absoluut niet.
Als je er niet van houdt kijk dan naar de grote loge rijpaarden, en laat ons "Arabieren freaks" met rust !!
Zahlina schreef:Bij Magnum Psyche zijn wel degelijk zijn luchtzakken verwijderd onder het mom van een medische ingreep.
Op het net staat dit ook maar dan moet ik dit wel even opzoeken.
Het is een gegeven dat in amerika wel degelijk operatie worden verricht om de fouten van een paard te bedoezelen of om ze net iets mooier te maken.
De billen worden nog weleens opgevuld en luchtzak verwijdering is al met meerder paarden gedaan.
Doe eens een zoek opdracht op google met "David Boggs" en je kan weleens wat leuke dingen tegen komen.
Gr Em
jazz-fan schreef:goed, als dat zo is.. verklaar dan eens waarom MP zulke pracht veulens fokt? waarom geeft hij die bouw dan door? zullen jullie ook vast wel een verklaring voor hebben.
RhealLover schreef:Chestnut schreef:Sorry hoor, maar ik vind die hals gewoon eng.
http://www.magnumpsyche.com/photos/phot ... .jpg[/img]
Het zal ook wel zo zijn uitgekomen door die foto's, hier staan meer foto's.
Magnum Psyche is een schitterend paard om te zien en dit is gewoon een niet zo mooi genomen fotomaar dat betekent toch niet gelijk dat hij "eng" is
sterker nog het is een paard wat zeker op de wereld mag wezen
![]()
Greetz