Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd naar Ilya's eerste sneeuw, lijkt me zo leuk!

Fin heeft binnen gestaan.

Ben benieuwd of we er nog achter komen wat het was! Paarden ruiken en zien zoveel meer
Lekker rustig hier!
Ik ben wat afwezig want heb het gigantisch druk met school nu de laatste 3 weken. Even doorbijten nog en dan kan ik eindelijk leuke dingen gaan doen en uitkijken naar m'n diploma
Dit is mijn laatste 'normale' semester, straks een half jaar minor volgen, dan half jaar stage en dan half jaar afstuderen
Bultje is heel langzaam nog steeds aan het slinken. Shief is alleen niet grappig meer de laatste dagen haha we mogen wandelen maar ze is niet te harde zo'n enorme vrolijke spring in het veld
Dan is ze bijv. stout, corrigeer je der, en zie je haast zo'n grijns op dat hoofd ontstaan van 'nanananaanaaaa'. Dribbelt vrolijk verder met die arrogante kop in de lucht 
Maar ze voelt zich kennelijk heel goed want ze is zó vrolijk! Nog ongeveer 1,5 week verplicht vrij en dan mogen we langzaamaan weer opbouwen
van een vriendin en haar dochter
lekker even een flinke rit maken met de EV en AV 
dat is schrikken
(zit nu ook misselijk in de trein) maar met Bayard gaat het ook niet goed dus vanmiddag komt de DA om bloed af te nemen. Hij is gewoon te rustig. Wil niet spelen en stond gisteren 3 uur lang in een hoekje van de wei (staleigenaresse belde mij)?
maar denk dat als hij zich wat beter voelt er misschien wat meer los komt
hij zou eigenlijk over 2 weken gecastreerd worden, maar dat ga ik afzeggen. Wil eerst tot de bodem uitzoeken wat er is.
Heerlijk om ze zo vrolijk te hebben
hij stond bij de vorige eigenaresse altijd op zand. En z'n hooi lag daar ook in. Dus die mogelijkheid is er ook.
Fijn dat het weer zo goed hersteld is!
Maar 1 voor 1 omgedaan en paar pasjes gelopen, niks aan het handje