hebbu hebbu hebbu!! Dat rechte gedeelte is dat voor voorlangs bij de borst?? Een borsttuig zonder gedeelte door de voorbenen?? Zoja, ook super gaaf en meer een arabische look. Wat een waanzinnig gave set zeg, zeker in combi met het borsttuig!!
@ bimmetje, gewoon die staart in een staartzak opbergen en zelden te voorschijn halen. En als je hem borstelt, dan gelijk een scheut cowboy magic gebruiken. Wordt ie vanzelf langer. Dan telkens het eindpuntje afknippen wegens de lange lengte en dan wordt ie vanzelf dikker. Toen we June kochten was der staart ook net ff anders
. En inmiddels is ie nog dikker dan op de foto en helaas weer afgeknipt... 
hmmm morgen eens kijken hoe we dat in het vat gaan gieten.....incompleet team is niet handig!
De reining begint kort erna, dus ff snel heen en weer om haar te halen lukt ook niet.
Scorpio was BRILJANT, hij ging echt megastrak en supersterk door de baan, ik hoefde niet meer na te denken, kon lekker een heel verhaal vertellen via de headset en die superpoown door de bak sturen.
. Blijft leuk die arabs tussen die usa dikbillen. Naast mijn paarden zijn er toch zeker nog 2 andere volbloed arabs (zambesi en korinto) die regelmatig starten en volgens mij zelfs nog een, ik dacht ook een 100%. Die heet iets van Iris oostervelds .....

)