Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YamaSaki schreef:Oke hier komen ze! (let niet op mn hoofd..dat is mn "ik ben ontspannen, maar geconcentreerd" blik) Oh en meneer is moddermonster, dus dat zijn die vage vlekken.
De vorige keer dat Naf hier in de longeerkraal was..tsja
Stond ie op 2 benen, soms op geen (4 benen in de lucht ninja moves), omdat ie t zo spannend vond in die nieuwe omgeving. Toen ik er weer in ging werd ie iets rustiger en heb ik het goed afgesloten.
Toen ben ik dus te snel gegaan met hem alleen laten, want ik dacht "hij raast wel even uit"...niet dus hij wordt dan alleen maar heter, weer iets geleerd
Dus dat niet meer gedaan, maar gewacht tot ik begeleiding had.
Eerst met het halstertouw vast even door de longeerbak gelopen met hem, totdat ie rustig was en t wel prima vond. Mij volgen is gelukkig geen prob, want zelf ontdekken is enger dan bij mij blijven, dat is veilig. Daarna halster los en gebeurde er dit... (tijdje zo rondgelopen en gedaan totdat ie steeds vaker een fractie van mij af durfde).
View My Video
Toen was er ineens dit moment!![]()
Ik was zo trots haha en dat dan hierom![]()
Maar zelf iets besnuffelen, was een grote stap voor Naffie, hierna ging ie nog meer zelf snuffelen door de bak heen
View My Video
Daarna nog even begonnen dus met het gymnastiseren/basis rechtrichten.
Hij kan heel goed achterwaarts..alleen dan met zn hoofd omhoog
Vanaf nu gaan we dus met hoofd omlaag oefenen, want dat is beter voor zn spiertjes
Ook ging het erom dat ie licht zn bekken kantelt, hij vind t nog lastig en slungelt alle kanten op, maar het is een begin
(vooruit is heel leuk...k had snoepjes in mn zak, die hij niet altijd mocht xD )
View My Video
Sorry voor alle tekst..maar wou t ff uitleggen haha