Zonder gordel rijden doe je ook niet in mijn auto
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zonder gordel rijden doe je ook niet in mijn auto

. 
Hij stak z'n kop tussen z'n benen en ging als rodeopaard een beetje springen. Zadel schoof op z'n nek (vreemd voor een goed passend zadel.... Ik heb al gevraagd of de zadelmaker me terug wil bellen) en was geen beginnen meer aan dus daar ging, recht met m'n kop in het zand haha! Gelukkig had ik m'n bodyprotector aan dus kon er alleen maar om lachen. Dayem schrok er zelf zo van dat ie helemaal van het padje af was. Andere singel eraan, op gestapt en twee keer aangedraafd zonder fratsen en toen was het weer goed voor vandaag

Djuun spiegelt mij enórm en op den duur was ik het helemaal kwijt. Kon niet meer normaal zitten, Djuun niet meer normaal lopen en ging gewoon niet
Terug gepakt naar stap en weer ff netjes paar rondjes in draf afgesloten en toen maar gewoon gestopt en buiten gaan uitstappen 
.

Denk dat je op een hele bewuste manier met hem bezig bent

maar daar was ze gewoon stout), maar je zag wel dat ze gewoon veel meer steun had bij een simpel touwtje spannen in de bak. En echt niet dat ze tegen de rand aan loopt hoor (ja in de roundpen als er water in de hoefslag ligt wel eens ja
), maar gewoon dat extra stukje steun als je iets nieuws gaat doen is denk ik voor in het koppie wel fijn 
Denk dat dat wel eens onderschat wordt. Als ik dan Djuun vorige week op en na het strand zag, dan dacht ik weer van ja, ze is nog maar 5 en nog wel echt een gup met dat soort dingen. Ze is wel braaf hoor, maar mentaal vraag je best wel wat weer van ze. Ze was zondag ook gewoon nog op, dus toen zijn we gewoon lekker een rondje wezen wandelen
Lekker een dagje niets dan
.. Sieltjuh schreef:Komt het vanuit de schouder, denk je Baukje?
Gewoon ff aankijken dan, maar hoop voor je dat het meevalt
En ik moet eerlijk zeggen dat ik het liever allemaal wat relaxter aan doe, dan dat het allemaal maar "moet". Ik moet niet over een jaar een M-klaar paard te hebben of iets in die trant. Genieten is ons doel en daar wil ik wel altijd op blijven letten.