Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bedoel je ziet nog vaak genoeg langskomen "Die en die was zilveren hengstveulen van 200~" En dan vind ik dat leuk voor hun hoor, maar moet dat dan elke keer als je een fototopic opent serieus herhaald worden? 
het zijn altijd de grote topic-makers inderdaad.
Doen jullie duimen voor me??
... Knappe Nour, fijn dat het zo kan met je wilde hengst!
YildizArabs schreef:Jaha, vragen staat vrij toch? Iets tweedehands, die kleur met flower tooling en veel zilver!
als ik dan toch bezig ben...
Heel veel succes!
Hoe moet dat nou met al die mensen die ik al op voorhand had omgekocht hahaha?!
Ik ben wel fan van Marstal voer, vooral op de havervrij deed Ely het altijd super!
met z'n mooie zwarte benen!
Gelukkig geen koorts, ze eet en mest gewoon, maar jeetje wat ben ik geschrokken...
vind het zo erg voor je, alles ging net zo goed. Echt bizar en niet te verklaren, ben echt benieuwd wat Dos bezield heeft. Woogy schreef:Waar ik als eerste in een 24-7 buiten paddock kwam met Tag, Pony en hun KWPN vriendin was dit ook niet het feest wat het zou moeten zijn. Tag werd compleet aan gort gebeten en geslagen door de warmbloed. Pony was voornamelijk aan het vluchten voor het grote dier terwijl die ook altijd neus aan neus door de wei en paddocks gingen. Wat het rijpaard uiteindelijk zo vreemd maakte weten we nog niet, later bij anderen ging het wel goed.

Keep you posted