Gelukkig gaat het redelijk goed met Dos en Door in de groep Annika, maar wat balen van Ely

Wij hebben reining ruiters op stal, maar ben nog nooit naar wedstrijden van hun wezen kijken, ook dat is altijd in verwegistan...

Voor KWPNers is hier in de buurt genoeg te vinden en 1x per jaar is er hier op het eiland het dag van het paard waar verschillende rassenkeuringen zijn, ook wat showtjes en spring/dressuur wedstrijden, maar verder stopt het een eind.
Op de zelfde manege doen ze 1x in de zoveel tijd wat voor westernruiters (maar das om de een of andere vage reden altijd als ik moet werken

Wat een weertje vandaag he

Lekker met Djuun een buitenrit gedaan, op het gemakkie, want alles was blup, alleen de berm richting huis lag heel behoorlijk, dus daar moest ze nog even heel uitsloverig draven, zag al een paar automobilisten kijken

Woensdag Djuun een paar sprongetjes laten maken, dit vind ze leuk, maar is er nog wel onzeker in, dus veel belonen en aanmoedigen, ze doet het wel leuk, in hoe verre ik daar kijk op heb. Ik denk dat we ongeveer 90/100cm hebben gehaald