Wij hebben ook nog een kanjer ter dekking staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:missfcdb schreef:Wij hebben vosje en Cosimo![]()
Hij heeft nog niks gedekt
Is vosje te oud dan?
Ik had toen met Barc ook nog geen middelen...alleen misschien toch uiteindelijk wel goed.
Die bleek Artrose te hebben, en op 6 jarige leeftijd vermoed ik dat het dan nog weleens erfelijk had kunne zijn..
Sieltjuh schreef:Hoe zit dat dan met die boete? Ik volg het ff niet helemaal? Als je gaat fokken met een niet GGK hengst? Maar waarom zou je boete betalen dan? Als je veulen ingeschreven wilt krijgen ofzo? Want neem aan dat ze je niet een boete kunnen geven als je je eigen merrie door je eigen hengst wilt laten dekken
Jolinda, dat ziet er idd al beter uit
Woogy schreef:probleem met baby olie en doekjes is dat ze stof aantrekken waardoor ze er uiteindelijk alleen maar vuiler uit zien
Pony vandaag maar eens witgewassen. Vieze zwart-grijze voetjes van d'r. D'r staart was helemaal stijf toen hij nat was er geen shampoo in zat...misschien toch maar eens wat vaker wassen...of überhaupt poetsen
Barcelano schreef:Wat ik begreep was dat het 400 inclusief aanmelden veulen was ofzoiets.
Avs wilt dekken van niet GGK hengst niet stimuleren.
En kunnen ze denk zo de kas spekken![]()
Heb Montoyo 2 jaar en Mirka een jaar.....
En hoeveel hengstenhouders dekken hun eigen merries wel niet voor dat de er met de hengst reclame wordt gemaakt;)
Zo kan je wel inschatten wat ze doen kwa nakomelingen:)
Ook dat is mijn insteek...
Maar veel nl fokkers staan bij het baps met de paarden ingeschreven.
PRE weet ik hebben geen eens een HK keuring met sperma controle etc.
Die zeggen als een hengst niet voldoet verkoopt hij zichzelf toch niet....
claudiaM33 schreef:Citaat:Zo was het ook bij het avs.
Dat is ondertussen strenger geworden.
En terecht!
Sieltjuh schreef:Maar Jessica, jouw hengst kan toch goed ontsnappen en toen maakte die plots de staldeur van je hengstige merrie open
Zijn idd behoorlijke bedragen, gewoon 2x zo duur.