@Smart, opzich valt t mee hoe groot Naf is, maar ik ben gewoon klein 1,58m en slank Kan iig nog over em heenkijken -voor een Arab is ie misschien wel flink hahaha
Auto...k heb geen auto
Laatst bijgewerkt door YamaSaki op 19-10-14 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
alleen is er één machtig groot probleem straks....is wel een beetje banketstaaf voor de rest van de veulens als de eerste plaatsen door (half)arabs worden ingenomen
Lekker ontspannen ritje Baukje! Heb vorig jaar een trailer gekocht voor 200€ een oldtimer. Helemaal opgeknapt en in top conditie. Heel blij mee, was t lenen en huren zo beu. Ik heb n meisjes landrover : een freelander. Erg blij mee! Niet de zwaarste motor maar kan de trailer prima trekken en nooit gezeik mee.
Jaaa, arabveulens rule! Ben trouwens al meteen getemt, te lange tekst!
Hahaha ja heeeel banketstaaf...nah valt mee, mag wel een keer in de (tops)port worden de Arabs al genoeg overschaduwtdtdt En overschat
jaleesa89
Geplaatst: 19-10-14 21:25
Ja maar t is gewoon een stemmingsding, dus dan is het toch gewoon wel op eerlijke wijze gewonnen? Ik bedoel tot zo ver ik weet zijn er geen omkoopschandalen ophanden toch?? Dames??? Edit@Yildiz: Wat flauw dat je getemd bent, je had er juist zo'n leuk berichtje van gemaakt!!
Laatst bijgewerkt door jaleesa89 op 19-10-14 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
YamaSaki
Geplaatst: 19-10-14 21:26
Nee joh, (en zowel...k sta open voor omkoping dmv een getal met een paar 00000en voor de komma )
Denk dat de voorkeuren hier in t topic wel bekend zijn iig wat ras betreft xD Dus omkoping is niet nodig
...zulke dingen gebeuren toch niet echt op bokt hoop k
Woogy
Geplaatst: 19-10-14 21:30
ik zag hem en dacht hetzelfde haha Zeker na alle commotie vorig jaar(sorry ik was daar enigszins een aanstichter van) vind ik het wel top dat ze regels hebben opgesteld
Vorig jaar had ik twijfels, zeker hoe fanatiek mensen ermee waren. Ik had een dingetje op FB gezet erover en voelde me al afschuwelijk daarbij
Moet wel zeggen dat ik een soort druk voel(wow wat heavy) over op welk veulen ik zelf zou moeten gaan stemmen, ik wil niemand voor het hoofd stoten maar wel graag stemmen op een veulentje wat ik zelf leuk vind...
Laatst bijgewerkt door Woogy op 19-10-14 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Zieltjes winnen was er zeg maar, stemtopics waren er geopend en lappen tekst en foto's bij de voordraag pagina waardoor andere veulentjes gigantisch overschaduwd werden etc.
Ik heb wel een auto, maar daar zit a) geen trekhaak achter en b) zal ook geen trailer kunnen trekken Ooit...
Ik vind de veulenverkiezing ook altijd een beetje een miss-verkiezing. Leuk hoor, maar lekker belangrijk wat andere van je paard vinden Als jij er maar blij mee bent toch?
Woogy
Geplaatst: 19-10-14 21:45
Jaleesa: bedoel je daar hier hier mee? need I worry? Of hier alsin bokt hier
Ach vorig jaar had ik alles behalve het gevoel dat het echt vrijblijvend was op wie je wilde stemmen.
Siel: precies dat, ik vond het super leuk dat Arie iets van 45 stemmen had gehad als ik de pagina's door keek dat ik zag dat mensen geheel vrijwillig op mijn maatje wilden stemmen zo leuk