Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kellaxy schreef:Ow echt? Ja het rare vind ik dat dr osteophaat 2 maanden geleden zei dat het de bespiering was die eenzijdig was en de chriro zegt de bekken. Ik ga maar flink aan de training dan. Althans, geisha
Ik kan bij haar alleen nog niet de dubbele longe buiten"teugel" achter de benen langs doen. Paniek!!
Iloontjeehh schreef:Ik heb altijd geleerd dat je in de western ook niet mag praten maar volgens mij wordt er niet heel moeilijk gedaan over even een woordje tegen je paard maar ik weet niet precies of dat nou een ongeschreven regel is of niet...
kellaxy schreef:Trouwens, Googlen en bokken is ook niet heel geruststellend als je zoekt op scheve bekken..
barbaras schreef:Iloontjeehh schreef:Ik heb altijd geleerd dat je in de western ook niet mag praten maar volgens mij wordt er niet heel moeilijk gedaan over even een woordje tegen je paard maar ik weet niet precies of dat nou een ongeschreven regel is of niet...
Je moet wel praten met reining proeven, je leert je paard stoppen op wow en op een kusgeluid aangalopperen en versnellen...
Ik zou niet weten hoe ik t zonder zou moeten doen haha...