Maar niet echt voor de shows. Wel als je een paar foto's snel wilt maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jazz-fan schreef:Babydoekjes en baby-olie werkt ook heel goedMaar niet echt voor de shows. Wel als je een paar foto's snel wilt maken

.

Barcelano schreef:16 en 17 juni:)
Mirka is pis hengstig![]()
Had eigelijk gehoopt na de keuring.
Dus heb besloten deze over te slaan.
Vind het anders te veel voor Montoyo
Wat een timing van Mirka
). Ze wordt super heet van het springen en vind het echt super leuk, weigert eigenlijk niet en probeert er ook niet voorbij te rennen. Wel volledig in de beschermers gezet, want mevrouw tikt zichzelf nogal snel aan. Hopelijk kunnen binnenkort de achterijzers er iig af!
Sieltjuh schreef:Julez en Kyliam, wat een leuke foto's![]()
Jolinda, hij loopt idd te diep, maar ik heb, zeker na het laatste topic van jullie echt het idee dat jullie vooruit gaan![]()
Jessica, dat méén je nietWat een timing van Mirka
bijna alle merries zijn hengstig bij onze schuur

)

Mn zus heeft daar één keer mee gesprongen dat ik foto's heb gemaakt en gaf hilarisch materiaal 
En het leukste is het als je complimentjes krijgt over hoe braaf je wel niet bent
Hebben echt heel hard gelachen toen we de foto's gingen nakijken op de computer 
Daar huppelt ze altijd zo achter ons aan
Barcelano schreef:Ja:)
Had wel even nagevraagt bij het avs maar wordt wel een boete bij een nog niet GGK hengst.
Maar ja anders had het me dekged gekost![]()
Denk dat het dan weer over is de hengstigheidzal je net zien
(Vooral in deze tijd) missfcdb schreef:Barcelano schreef:Ja:)
Had wel even nagevraagt bij het avs maar wordt wel een boete bij een nog niet GGK hengst.
Maar ja anders had het me dekged gekost![]()
Denk dat het dan weer over is de hengstigheidzal je net zien
Is maar 400 euro met een niet ggk![]()
Heb die navraag ook gedaan, heb mijn hengst ook niet gekeurd!
Wil eerst zien wat die geeft. Daarna keur ik hem(Vooral in deze tijd)