Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wat goed van je zadel!

Stopt ze ermee?
. Ben ik weer.. Kennen jullie dat, zo'n week dat je van achter niet weet dat je van voren leeft? Ik reed vanochtend naar mijn werk en was opeens een heel deel van mijn autorit kwijt. Tijd om wat langer te slapen denk ik..
), maar willen wel les gaan nemen
Ben ook van mening dat de combi van paard+ruiter(s) met de instructrice/instructeur moet klikken. Ben nog niet echt op zoek gegaan eerlijk gezegd!
Shief doen we natuurlijk met z'n 2. Eerlijk is eerlijk, ik denk dat het heel bijzonder is hoe wij 2 met elkaar om gaan en daarmee weer met Shief. Wat zij denkt zeg ik, en andersom. Ook wat betreft Shief hebben we dezelfde omgang, manieren van leren, commando's.. eigenlijk alles. Blijf het vaak bizar vinden hoe goed het gaat zo samen, we hebben echt nóóit ruzie of een meningsverschil, echt nooit. En we zijn even gek op ons meisie, dus dan wil het ook wel 
Dressuurzadel toch?
Hoor je wel eens anders.
Als ze je zoveel vrijheid geven wil je ervoor terug geven dat je goed voor hun paarden zorgt! 
)
(en Shief was al bijna 13 toen we daar mee begonnen, geisha is nog jong
)
Haha, zo te lezen is ze een pittige tante dus ze zal vast haar mannetje wel staan 
Lastig dat het toch erger is dan je dacht maar je moet ook maar weer zo denken dat je er dan goed aan hebt gedaan om het in ieder geval te laten behandelen. Ik heb er geen ervaring mee verder.
maar zou wel leuk zijn om überhaupt alles met dr te kunnen doen. Shanna hoe vaak longeerde je in de week en hoe? (Bijzet oid)? En reed je toen wel op shief?
de weg is alleen langer doordat de boel allemaal wat rechter moet gaan staan.
dus echt wel verschil te behalen met behulp van trainen
Weet natuurlijk niet of dat van Geisha te vergelijken valt met Shief.. maargoed, de 1e x schrok de osteo een beetje (Shief is over haar hele lijf scheef dus niet specifiek haar bekken) en vroeg zich af of we het nog wel veel konden verbeteren.. Mja, zie maar hoe het nu is, 75% rechter is al heel wat! 

Ze was mega vrolijk, en was op den duur met bijna geen aanmoediging om me heen aan het crossen
?