Zag 2 (?) nieuwe mensen; welkom!
Geisha had ik al voorbij zien schuiven, knappe dame hoor!
JvdH lees ik vaak mindere dingen over idd... Ilona kun je prima contacten, die heeft Kas vaak in training en rijdt vaker paarden voor Danielle, zij is absoluut betrouwbaar

Jes weer op zoek naar een merrie

*wat heb ik nog meer allemaal gelezen*....

Zadeltje lag idd puur om Nas om er een zadel op te hebben liggen, en deze was mooi licht en handzaam

....bedenk me net......de zadel-ellende komt voor mij nu ook wel erg dicht bij

Ik zag je lijst van Pride of Poland idd op fb

Jongens.....ik ga nu toch effe iets bijzonders hier delen...
Heb vast wel eens gemeld dat Umoyax 1,5 jaar geleden zijn kogel blesseerde en dit juni vorig jaar op St Oedenrode nog eens herhaalde, met als gevolg dat zijn kogel al 1,5 jaar dik is en nooit meer dun wilde worden. Heb nooit gescand, er wél diverse da's bij gehad en ze zeggen allemaal wat anders. De een zegt ''kijk over een jaar nog maar eens'' en de ander zegt ''als het al zo lang dik is wordt het nooit meer dun'', waarbij dat laatste beduidend vaker is gezegd dan het eerste. Hij heeft er, na een korte herstelperiode na het oplopen van de blessure natuurlijk, nooit kreupel op gelopen dus ik heb het maar gewoon geaccepteerd aangezien ik er weinig mee kon. Scannen uiteraard wel steeds overwogen maar volgens da's had dat nog niet echt toegevoegde waarde, wil natuurlijk wel kijken wat de stand van zaken is voor ik hem aan het werk ga zetten, dat spreekt voor zich.
Desalniettemin had ik de hoop een beetje opgegeven. Hij had geen last van die kogel en ik kon er toch weinig aan veranderen. Wel steeds mn ogen open gehouden...
Zo'n 2 weken terug las ik eea op internet over geneeskrachtige kruiden en planten en ben ik zelf maar aan de gang gegaan. Voelde me net Madam Mikmak; plantjes opgraven en brouwsel maken

Maar: het ongelooflijke feit is, dat die kogel dunner aan het worden is!!!!!!

Na St Oedenrode (nog vol met vocht)

Smeren dag 1:

Smeren vrijdag:

Ik had voor Antha ook een potje gemaakt, net even anders van samenstelling. Antha loopt al jaren met een dik achterbeen, soort naar binnen geslagen mok, da's hebben het al lang al opgegeven, hebben geen idee wat het precies is dus laat staan wat ze er aan kunnen doen. En ook bij Antha is binnen een week al enorme verbetering!
Ik heb inmiddels serieus de hoop dat het weer helemaal dun wordt, het gaat zó goed! Op de foto's zie je de verbetering veel minder dan in het echt, ik houd die kogel al 1,5 jaar in de gaten dus heb er een haviksoog voor ontwikkeld denk ik