Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:dat probleem van ontsnappende paarden heb ik nou nooit....maar ja merries zijn ook niet heel erg uithuizig doorgaans.
Gon niet bijster slim? :S Hij is gewoon heel tevreden
Ik vertik het om mijn paarden in een box te zetten waar geen ondersluiting op zit. Heb ooit langs geleden een paard gezien wat met z'n voet tussen de deur schoot omdat de ondersluiting er niet op zat. Het arme ding heeft zijn leven moeten laten nadat hij z'n koot verbrijzelde tussen de deur. Toen ze nog in de stal stonden had ik altijd zo'n stress om de deuren. Liep gerust 20 keer terug van m'n auto naar stal om 1000% zeker te weten dat ze er beiden op zaten. Ben zelfs nog een keer van huis terug gereden omdat ik het niet zeker meer wist. Sinds ik een buitenverblijf heb ben ik helemaal niet meer gestrest of bang dat ze niet goed dichtzitten. Draden gaan erop en ik ga naar huis, als ik twijfel of ze niet dicht zitten ga ik niet eens meer terug. Weet toch wel zeker dat het goed komt met ze, hooguit wandelen ze het gras op naast hun zandpaddock
Woogy schreef:volgens mij weet ik wel wat voor sluitingen je erop hebt. Die zijn inderdaad niet heel paard proof als ze een open leuk hebben. Puur in spel komen ze er ook al achter hoe het werkt. Vind je het niet eng? Een ketting om je deur? Als er brand uitbreekt wordt het heel moeilijk om hem er vlug uit te krijgen
Bonjoy schreef:Inderdaad, ik vind naar shows gaan heel leuk, en dan vooral om te kijken en foto's te maken!![]()
Dat is ook mijn idee voor mijn toekomstige paardje, lekker samen genieten. Heb (nu) totaal geen wedstrijdambities, ik maak liever buiten kilometers!
Horse_Art schreef:Bonjoy schreef:Inderdaad, ik vind naar shows gaan heel leuk, en dan vooral om te kijken en foto's te maken!![]()
Dat is ook mijn idee voor mijn toekomstige paardje, lekker samen genieten. Heb (nu) totaal geen wedstrijdambities, ik maak liever buiten kilometers!
Ik maak ook ontzettend graag kilometers en heb wel wedstrijd amvitie, daarom ben ik gestart met endurance rijden. Niet iets voor jullie? :p