[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:49

Wat een bedragen :wow:

Spannend Jes, ben benieuwd waar je straks mee thuis komt :j

Ik zit af en toe op het AV forum, nu wel net een topic van Djuun haar foto's geopend, maar meestal alleen in het 2008 topic :)
Het is wel een beetje een ons kent ons wereldje vind ik :)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:50

ja klopt en ik erger me te vaak dat het minder overzichtelijk is en dingen niet naar behoren werken :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:51

Ik lees voortaan meer dan ik iets plaats. Ik weet niet wat dat is :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 11:52

Ja en idd, je kan geen normaal formaat foto's plaatsen omdat ze te groot zijn, maar kom op, wie werkt er nog met zo'n klein beeldscherm :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:01

Letizia schreef:
Ja en idd, je kan geen normaal formaat foto's plaatsen omdat ze te groot zijn, maar kom op, wie werkt er nog met zo'n klein beeldscherm :')

Zei blijkbaar whaha lol :')

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:17

Av forum is niet heel erg actief met de onderwerpen..kijk er meestal even snel op en dan weer verder hier op bokt in dit topic:P

Ja ik ben ook benieuwd welke en wat voor merrie het gaat worden :P

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:21

maar kijk je daar dan wel in de advertenties? :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:33

Naar merrie's bedoel je:P

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:48

Wat een bedragen zijn dat :wow: Zou zo'n paard niet eens durven te aaien :=

AV-forum, kijk voornamelijk een aantal fototopics en idd advertenties :P

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:49

Ja het bloed een beetje dood daar op het forum heb ik het idee...nu zijn wij behoorlijk overactief hier :+ :):)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:49

Asal en ik hadden een nat pak, vanmorgen in de stromende regen getraind, heb zo avonddienst dus kon niet wachten tot het droog ging worden
Afbeelding

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:51

Diehard..hier vielen een aantal harde klappen door de onweer...

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:53

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:54

@jessica hier rommelde het wat vanmorgen maar verder geen onweer gehad de regen kwam wel echt met bakken uit de lucht

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:55

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:59

Hier schijnt al heel de ochtend het zonnetje :')

Ik pas hoor, als het regent :')

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:00

Ik ben ook echt een mooi weer ruiter haha als het regent en waait hoeft het van mij niet zo.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 13:41

Hola iedereen :). Diegenen die hebben meegedaan aan de Arabissimo dit weekend, was het leuk? Ik zag al wat resultaten voorbij komen en het ging wel goed geloof ik :). Gaaf hoor!

Hier in Purmereutel vanochtend een Godsvergieting. Ik heb met regen altijd spijt dat ik een cabrio heb, want mijn dak vind het geloof ik aan een kant niet meer zo leuk. Drup, drup, drup.
Ik ben ook wel een mooi weer ruiter, maar ik rij wel gewoon als het regent. En niet alleen in de binnenbak, ook weleens gewoon buiten. Daar moet ze maar aan wennen. Ze let met regen en storm altijd heel goed op wat ik doe, en veel minder op wat er om haar heen gebeurt. Vind het altijd wel prettig rijden!

Ik zie ook weer prachtige AV'tjes voorbij komen bij ITP, ik heb weer wat af te kwijlen zie ik weer.. WAUW :)

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:12

Pfoe jullie zijn weer als een speer gegaan!

Roux, ik heb ook slechte ervaringen met Jansen van den Hout... Voordat ik Daya kocht eens daar wezen kijken: hadden ook een AV staan destijds. Erg leuk paard van de foto's, maar het was me wel duidelijk waarom dat kreng bij een handelsstal terecht was gekomen. Nu is dat niet nadelig voor de handelsstal zelf natuurlijk, maar hoe ze met het diertje omgingen was niet normaal. Er ging een zgn ''professionele'' ruiter van hun stal op en die scheurde dat beest aan alle kanten door zijn waffel, want hij weigerde zijn hoofd te laten zakken :+ Ook hiervoor vroegen ze de hoofdprijs ;) Maargoed, bellen kan altijd!!

Mooiweerruiter, JAZEKER! Hoewel ik wel MOET trainen op sommige dagen als het wat minder mooi is. Ik baal dan ontzettend en Daya net zo. Meestal blijft het dan bij een heel klein rondje of een half uurtje bakrommelen. Vanmorgen, zoals Lil al zegt, een godsvergieting hier :') Nu schijnt het zonnetje!
Vandaag te horen gekregen dat mijn vorige pony - die ik heb weggegeven aan mijn bijrijdster, maar die tot nu toe gewoon altijd bij ons gestaan heeft - weer teruggaat naar haar vorige stalling. Mevrouw vindt het toch te ver fietsen (20 minuten) in de winter en dus gaan we paard maar weer verhuizen. Eerst verhuisde ze van stal 1 naar stal 2, toen van stal 2 naar stal 3, nu van stal 3 naar stal 1... TOP!! _-:(

Kan me altijd enorm ergeren aan mensen die geen eigen mening hebben en met alle winden meewaaien. Dit is dus zo'n typisch gevalletje van JolinErgertZichKapot :x We zijn namelijk van stal 1 verhuisd omdat het daar allemaal zo slecht was: Daya kwam maar niet op gewicht, hooi was vaak beschimmeld en werd zo aan de paarden gevoerd, hooi zat altijd vol met distel en zuring. Twee rijbakken, maar geen een die rijdbaar was - niet in de winter, niet in de zomer. Een renbaan welke vol lag met bakstenen en glasscherven..Snikhitte, maar geen water op de paddocks.. Mensen kwamen hun afspraken niet na wat betreft voeren en buitenzetten, enz.. En ohja ze verhuisde mee, want ze was het zo met ons eens... Dan nu teruggaan, terwijl de paarden hier echt een paradijsje hebben. Het is voor ons dan wel minder gezellig (moet nageven dat het op stal 1 echt enorm gezellig was, was 1 grote familie - meestal dan), maar de paarden hebben het dondersgoed en dat is toch uiteindelijk waar je het voor doet?... Of ben ik nou op mijn achterhoofd gevallen?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 15:38

Ik ben het helemaal met je eens.. paarden gaan voor wat betreft stalling, dan fiets je maar een paar km extra. en vooral als ze het zo met jullie eens was 8)7

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:29

Al zou ik een uur in de auto moeten zitten, als de paarden het maar goed hebben. Het kost allemaal al best veel geld, dan mag het wat mij betreft toch wel nagenoeg perfect zijn voor de knollen!

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:45

Dat vind ik nou ook... En het mooiste (of lelijkste) aan het verhaal is dat we nu voor een prikkie staan!! 108 euro in de zomer, 150 in de winter. Inloopstallen met onbeperkt ruwvoer... De accomodatie is netjes: geen blubberige drek. Stalgenoten die op elkaars paarden letten... 7 minuten van huis met de auto... 20 minuutjes fietsen als je een beetje doortrapt.

Voor geen goud dat ik terug zou gaan naar 200 euro voor beschimmeld, takkerig, distelhooi.. Slechte watervoorzieningen en stalgenoten die elkaar ook naaien als et erop aankomt.

Maargoed, ik ga me er niet meer mee bemoeien. De afspraak is dat ze "mijn" pony niet mag doorverkopen of af laten spuiten (tenzij noodsituaties). Dan komt hij terug naar mij, dus verder zoekt ze het maar uit. Ze komt zichzelf nog wel met m tegen. Tis niet zo'n lieverdje en kan slecht tegen veranderingen :') bokpartijen en chaggerijnige dagen zullen volgen, haha.

lilskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:49

Wel knap dat je dat hebt vastgesteld trouwens bij de verkoop. Veel mensen zijn hier heel huiverig voor, maar dan weet je ook meteen dat het toch niet helemaal goed zit.

Enne, JALOERS op wat jij kwijt bent aan stalling.. Even serieus! Ik betaal 285 in de zomer en 350 in de winter (dan staat ze ook in de molen) en dan ook nog 350 voor mijn landje per jaar.. Je moet wat over hebben voor je hobby he -O- Een winnend staatslot lijkt me echt zo fijn!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:51

Dat zou voor mij ook altijd een voorwaarde zijn :j dat met een volgende doorverkoop ik recht van eerste koop zal hebben. Dat heb ik zelfs met mijn minishet gedaan :+

en wat duur lilskie! dat is ook wel jullie gebied natuurlijk.. Oh wacht je woont in hetzelfde gebied als Jo-Linda :+
Laatst bijgewerkt door Set_Elkol op 19-08-13 16:52, in het totaal 3 keer bewerkt

Jolindaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 16:51

Nou ehhhh, stalgenoot gaat weg en paddock wordt een stuk vergroot, dus als je op zoek bent, hahaha!