Spannend Jes, ben benieuwd waar je straks mee thuis komt

Ik zit af en toe op het AV forum, nu wel net een topic van Djuun haar foto's geopend, maar meestal alleen in het 2008 topic

Het is wel een beetje een ons kent ons wereldje vind ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zou zo'n paard niet eens durven te aaien 

. Diegenen die hebben meegedaan aan de Arabissimo dit weekend, was het leuk? Ik zag al wat resultaten voorbij komen en het ging wel goed geloof ik
. Gaaf hoor!
Ook hiervoor vroegen ze de hoofdprijs
Maargoed, bellen kan altijd!!
Nu schijnt het zonnetje!
We zijn namelijk van stal 1 verhuisd omdat het daar allemaal zo slecht was: Daya kwam maar niet op gewicht, hooi was vaak beschimmeld en werd zo aan de paarden gevoerd, hooi zat altijd vol met distel en zuring. Twee rijbakken, maar geen een die rijdbaar was - niet in de winter, niet in de zomer. Een renbaan welke vol lag met bakstenen en glasscherven..Snikhitte, maar geen water op de paddocks.. Mensen kwamen hun afspraken niet na wat betreft voeren en buitenzetten, enz.. En ohja ze verhuisde mee, want ze was het zo met ons eens... Dan nu teruggaan, terwijl de paarden hier echt een paradijsje hebben. Het is voor ons dan wel minder gezellig (moet nageven dat het op stal 1 echt enorm gezellig was, was 1 grote familie - meestal dan), maar de paarden hebben het dondersgoed en dat is toch uiteindelijk waar je het voor doet?... Of ben ik nou op mijn achterhoofd gevallen?
bokpartijen en chaggerijnige dagen zullen volgen, haha.
Een winnend staatslot lijkt me echt zo fijn!
dat met een volgende doorverkoop ik recht van eerste koop zal hebben. Dat heb ik zelfs met mijn minishet gedaan