Ik heb precies zo een halster hoofdstel voor kiya gehad maar kreeg hem niet mooi passend dus verkocht. Bij jou zit hij wel mooi! Ben wel benieuwd of het hetzelfde hoofdstel is! Is 1 van de ringetjes van de neusriem wat groen/blauw uitgeslagen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Naja, Djuun op naam zetten is bij ons dus nog beetje een "probleempje". We willen dr graag op allebei onze naam zetten (mn zus en ik), maar daar moet je dus, als ik het goed heb, allebei lid voor worden en dat vind ik belachelijk![]()
En ik vind het ook raar dat je voor meer paarden meer moet betalenWat voor extra kosten hebben hun aan nog een paard wat op jouw naam staat dan
Recessie?
Enne, fijn dat je verzorgstertje hebt gevonden
Jeannette schreef:Azim staat op mijn naam en op de naam van mijn man. Heb er niets extras voor hoeven betalen. Ik heb de paarden die wij hebben ( gehad) altijd op combinatie gezet. Is nooit een probleem geweest.
Sieltjuh schreef:Jeannette schreef:Azim staat op mijn naam en op de naam van mijn man. Heb er niets extras voor hoeven betalen. Ik heb de paarden die wij hebben ( gehad) altijd op combinatie gezet. Is nooit een probleem geweest.
Ja, maar jullie wonen op één adres (neem ik aan), dus daar zit het punt in
Zo Jessica, dat zijn behoorlijk prijzen daarom!
Sieltjuh schreef:Naja, Djuun op naam zetten is bij ons dus nog beetje een "probleempje". We willen dr graag op allebei onze naam zetten (mn zus en ik), maar daar moet je dus, als ik het goed heb, allebei lid voor worden en dat vind ik belachelijk![]()
En ik vind het ook raar dat je voor meer paarden meer moet betalenWat voor extra kosten hebben hun aan nog een paard wat op jouw naam staat dan
Recessie?
Enne, fijn dat je verzorgstertje hebt gevonden
Tammy_ schreef:paard heeft gewoon zijn papieren, stamboom etc en is gewoon 100% volbloedik kan alleen geen shows doen, geen AVS wedstrijden enzo
Barcelano schreef:Tammy_ schreef:paard heeft gewoon zijn papieren, stamboom etc en is gewoon 100% volbloedik kan alleen geen shows doen, geen AVS wedstrijden enzo
Dan is de khns goedkoper doe ik daar dan wel wedstrijden....dan maar geen arab wedstrijden.
Ag eerst maar eens zien hoe en wat en hoeveel
Barcelano schreef:missfcdb schreef:Als je dekhengst hebt ben je wel verplicht om lid te zijn. Net als met een fokmerrie.
Show's lopen.
Al om al je bent toch ergens verplicht om lid te zijn
Baps:P is dat dan goedkoper