heb dus jarenlang een shet gehad maar heb een enorm weiland wat ik ook zo wil houden voor Set, maar mijn shet werd veel te dik, hoefbevangen, uitbreken, aaaargh. Ik wil nooit meer een shet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb dus jarenlang een shet gehad maar heb een enorm weiland wat ik ook zo wil houden voor Set, maar mijn shet werd veel te dik, hoefbevangen, uitbreken, aaaargh. Ik wil nooit meer een shet
Ik zal m'n ogen open houden voor je, soms wordt er nog weleens wat aangeboden tegen een symbolische prijs ofzo. 
. 24 dec opgenomen met galstenen, maar toen stopte zijn lever er opeens mee. Nu zijn zijn organen aan het uitvallen, 8 liter aan vocht in de buik en een biopsie van zijn lever genomen. Heb er een heel slecht gevoel bij. Hierbovenop heeft hij sinds deze zomer suikerziekte, dus heeft ie nu fijn ook veel hypos. Hij ligt dus al een maand in het ziekenhuis en niemand weet wat hij heeft... Echt bizar. 
Iemand tips voor beschermers die goed ventileren en in maatje M/cob??
).
Ik vind dit BR beschermers veel te warm worden met dat neopreen... 

Vorige week had ik na m'n avonddienst in de zorg iets wat niet helemaal lekker zat in m'n linker bovenarm, maar verder niet veel aandacht aan besteed en donderdag amper iets van gevoeld. Gisterenavond weer het zelfde, maar nu had ik activiteiten gehad, dus niks intensiefs. Vannacht al niet lekker m'n draai kunnen vinden door m'n arm en vanmorgen gewoon echt last, heel spastisch mezelf aan kunnen kleden (staart in doen gaat dan ook heel makkelijk
), brufen ingenomen en toch maar gewoon naar stal gegaan. Gelukkig trok het wat bij met bewegen, wilde eerst in de bak, maar dat zag ik nu niet zo zitten, dus maar naar buiten gegaan. Gelukkig heb ik een heel lief paard, dus heerlijk gereden 
allergisch reactie of zo, tsjonge 
Wilde dus vandaag oefenen, maar in de bak er niet meer van gekomen, daarom het buiten geoefend, nu is ze normaal toch al braver/rustiger buiten, maar als we zo maar met z'n tweetjes zijn kan ze het best spannend vinden, goed oefen materiaal en ook geslaagd
Wat naar van je oog. Enig idee waar het van komt?

Ik heb gewoon hele gevoelige ogen en allergieën, dus het zal dat wel wezen, heb ook gelijk antihistamine ingenomen, dus de jeuk is in ieder geval weg 

), maar een echte binnenvetter, daar moet je zo mee uitkijken, ze is uiteindelijk nog zo jong en groen en heeft die sturing gewoon nog nodig. Ik ga er soms te makkelijk vanuit dat ze iets wel weet en kan, terwijl ze gewoon af en toe nog die bevestiging moet horen. Weer een goede leerschool voor mij
Letizia schreef:Haha, oog is niet dicht gelukkigIk heb gewoon hele gevoelige ogen en allergieën, dus het zal dat wel wezen, heb ook gelijk antihistamine ingenomen, dus de jeuk is in ieder geval weg
M'n arm is een vreemder verhaal, hoop idd niet dat ik tegen een ontsteking aan zit te hikken

En als ik "goed!" zeg dan groeit ze vaak nog een beetje extra.

Als het van de week niet beter gaat, zal ik de huisarts eens verblijden met mijn aanwezigheid