Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar komt Set dan in dr upje te staan?

Ze liep echt suuuper!!

!
. Kan me voorstellen dat je dan trots bent!
.
. Maar toch lekker dat Door dan weer zo knuffelig is
.
. Nu maar weer eens iemand charteren om wat foto's te maken, want ik zie verbetering in de spiegels van de bak, maar wil wel graag weer even beeld zien
.
Kan je lekker gaan koekeloeren naar namen voor je veulie 
Heerlijk is dat hè! Daarom longeer ik ook zo graag, dan kan ik lekker naar Shief kijken ipv als ik erop zit haha
mis ik wel echt haha, nu moet ik alles gevoelsmatig beoordelen haha
Dan is het altijd mijn dienst om de paardjes buiten te zetten, Shief is zo schattig

Blij! Had al mn punten vorig jaar (1e jaar) gehaald, behalve 1 toets. Dus tis fijn om 'm nu dan toch binnen te hebben! Als ik 'm niet had gehaald mocht ik niet op stage in maart, dus ben blij

Maar ik hoop voor jou dat ze dat nog even uitstelt anders heb je nog 2 maanden (ongeveer toch?) last van een chagrijnig paard, haha!
En Jas kan soms van die buien hebben dat hij lijkt te zeggen: "baaaas, ik snap het niet meer, help, help wat moet ik doen, paniek!" 
Dus komt wel goed denk ik. Enige enge is dat Pater ook 30 is, ik wilde dat ik geld had om zelf een jonge gezelschapspony erbij te nemen nu..