Kat moeilijke beslissing...maar ik denk wel dat het de juiste zou zijn...wijs om de Da even te laten kijjen..sterkte voor de eventuele beslissing...
Ik lees morgen ffe de rest bij.
Maar wat heb.ik heerlijk gereden vandaag. Hij zakte en begon lekker onder me te bewegen!
yashilha
Geplaatst: 20-01-14 07:48
Heerlijke strandrit,wat was ze braaf zeg. Boef Dayem Gaat top Nicky Katja sterkte met je keuzen maken is altijd moeilijk Nicky gecondoleerd Fijn dat Dayem lekker afleiding was. Mooi halster hoor wat je besteld heb. Zo hier een hup hup weekend achter de rug, manlief was jarig Zo lekker naar de paardjes eindelijk weer rust in de tent. Straks lekker met Ken wat Parelli doen,heb er zin in.
yashilha
Geplaatst: 20-01-14 07:51
Shanna jij ook prachtig halster! En wat een heerlijke voorpluk. Ken is mishandelt door Spes niet veel manen meer over helaas
Nicky gecondoleerd gelukkig heb je beetje afleiding van het beste medicijn paard Katja heel veel sterkte met de keuzes maar wat je ook moet beslissen Polly heeft nog even lekker mogen genieten maar hoop dat ze nog een zomer bij je mag blijven. En gelukkig is tramadol hetgeen wat werkt al wil ik daar absoluut niet zoveel van nemen maar ik kan hierop functioneren qua werk heb ook wel andere medicatie geprobeerd sommige deden helemaal niks en van andere werd ik me een potje sjaggie en dat is ook niks in het gewone leven.
Ik heb net met de dierenarts gebeld en we laten vanmiddag Polly inslapen. Hij zei ook dat ze de vorige keer al wel een beetje af was, wat ik wel met hem eens ben. Ze heeft een mooi laatste half jaar gehad, en vandaag komt er een einde aan haar lange leven.
@katje wat een moeilijke maar dappere beslissing, ze heeft idd in ieder geval een super tijd bij je gehad. Heel veel sterkte vandaag
Annikab
Geplaatst: 20-01-14 09:59
Mooie foto's van Shief met haar halster, heel sjiek!
Noah uiteindelijk toch braaf gecrosst, lijkt me zo gaaf om te doen!
Gecondoleerd Nicky Fijn dat Dayem je dan toch wat kan opvrolijken! En een mooi halster gekocht. Wanneer is de amateurkeuring eigenlijk?
Wat een moeilijke beslissing, Katja, maar als ik het zo hoor, wel de juiste voor Polly. Ze heeft nog een prachtige tijd bij je gehad. Sterkte vandaag!
Zaterdag lekker getut met Ely. Zo geweldig, want normaal moet ze daar niks van hebben, dan heeft ze nog net genoeg geduld voor een harde borstel, maar sinds ze drachtig is... Weer een enorme hoeveelheid kwam er vanaf, niet normaal!
Hoeveel grams deken hebben jullie er nou op liggen? Ik twijfel voor Dos een beetje. Ze stond onder een 100 grams, maar vond haar toch niet lekker warm. Nu staat ze onder 200 grams en is wel lekker warm, maar dit is ook het dikste wat ik heb Ben aan het twijfelen om een onderdeken te kopen voor als het dalijk kouder wordt.
Katja, moeilijke beslissing maar zo te horen wel een juiste. Veel sterkte vandaag!
Nicky, mooi halster! Chique!
Lekker hoor zo'n tutdag! Harry kan er sinds hij een deken om heeft ook zo van genieten, die heeft namelijk het liefst niets om zijn lijf. Dus zodra het af gaat wil hij kriebelen en kroelen haha.
Na'jim stond tot nu toe met een regendeken op. Sinds gister is hij een andere wei in gegaan met allemaal veulens, maar geen idee of die zijn deken met rust zouden laten. Ik heb toen een goedkope deken van marktplaats gehaald, met het idee mocht hij stuk gaan is het niet zo'n ramp. Daar zat alleen een fleecevoering in, dus nu staat hij met fleece. Overdag buiten op het land van half 9 tot half 5 en de rest op stal.
ik vind Adawi's oortjes zo leuk, ik zag het topic al.. Snap dat je dat moeilijk vindt. Is hij dan uiteindelijk wel verkocht aan deze bokker? Of is zij ook verzorger ofzo.
Annikab
Geplaatst: 20-01-14 10:29
Die oortjes inderdaad, zo schattig!
yashilha
Geplaatst: 20-01-14 10:30
Sterkte Katja vanmiddag,moedige beslissing hoor Lekker Nicky tut dag Ken staat onder 400 gram en dan kan hij zich goed warm houden(eindelijk)
Nickyyyy
Geplaatst: 20-01-14 10:38
Goedemorgen!
Wat gaan jullie weer hard!
Nicky, gaaf halster zeg!
Katja, heel vele sterkte! Dappere beslissing, de juiste beslissing ook maar dat maakt het natuurlijk niet makkelijker
Anniks, Ludo staat nog steeds onder een 100 grams deken en als het weer zo blijft dan hoeft hij ook niks zwaarders op.. Heb dan nog een gloednieuwe onderdeken liggen, en ik vrees dat ik die niet nodig ga hebben Hij doet het hier prima op en ik gooi en dan ook pas wat zwaarders op als hij koud voelt onder zijn deken. Lekker getut van het weekend!
Heerlijk weekend met Ludo gehad, zaterdag gelongeerd. zijn 3 kwartier bezig geweest maar toen begon hij lichtelijk te ontspannen en te zakken, dus toen zijn we gestopt Daarna nog heerlijk gepoetst en geknuffeld. Zondag weer getut, staart gewassen en was zo lekker bezig dat ik ook zijn benen heb gedaan Voor het eerst stond hij lekker relax op de wasplaats, normaal vind ie het helemaal niet zo tof..
Ik deed hem samen met een vrouw en die heeft hem uiteindelijk een jaar later toch kunnen kopen. Dit meisje was haar buurmeisje en reed al af en toe op hem toen ik hem nog had. Nadat ik weggegaan ben, is zij hem samen met die vrouw gaan doen.
Djuun staat onder 300 grams sinds kort, de zadelpasser en diegene die er de keer er voor was geweest hadden beide gezegd dat Djuun wat straks in de spieren staat, de laatste adviseerde om haar spieren warmer te houden dmv een dikkere deken. Ze stond onder een 200 grams Amigo en heeft er een 100 grams liner bijgekregen. Wil ook eigenlijk niet dikker, zelfs niet als het nog winter wordt. Vorig jaar heeft ze het een hele winter onder een 200 grams gered, wel af en toe een halsdeken er aan als het echt guur weer was
Leuk paardje Adawai (weet je echt naam even niet), wel een heftige rug zeg, heeft ie daar nooit last van gehad?
Het is inderdaad een heftige rug. Hij is daar mee geboren. Op zich heeft hij daar nooit echt last van gehad, al was het altijd wel opletten. Veel nageeflijk rijden was dan ook altijd wel belangrijk om die spieren sterk te houden. Zijn ruggengraat ligt lager dan zijn rugspieren. Wel stond hij altijd al onder controle bij dierenarts.
Maar hoe heb je daar een passend zadel voor kunnen vinden? Als ik al zie dat het bij Djuun zo'n rampenplan is en die heeft voor een AV best een nette rug