Wat ik me nou eigenlijk afvraag, hoe kan je nou eigenlijk zien hoeveel % Crabbet, Russisch, Pools, Egyptisch etc bloed een AV draagt?

Joyce, goed bezig meid

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Welkom Kristel! Wat een leuke AVWat is haar afstamming?
Sieltjuh schreef:Inderdaad zonde..
Wat ik me nou eigenlijk afvraag, hoe kan je nou eigenlijk zien hoeveel % Crabbet, Russisch, Pools, Egyptisch etc bloed een AV draagt?Ik heb werkelijk géén idee???
Joyce, goed bezig meid
Blondie01 schreef:Sieltjuh schreef:Welkom Kristel! Wat een leuke AVWat is haar afstamming?
Ik zou het eigenlijk niet weten! Ze is helaas niet mijn eigen paard maar ik rijd haar voor de eigenaren. Ik zal het eens aan ze vragen!
Tamara, kan het zijn dat ik bij jou in de klas heb gezeten op de lerarenopleiding Engels in Utrecht?
Letizia schreef:Is het een arabo fries of een fries x arabier? Want een echt arabo fries heeft ongeveer 10 tot 20% AV bloed
Ik vind dat je een leuke merrie rijdt
Tammy_ schreef:Ik zou het eigenlijk niet weten! Ze is helaas niet mijn eigen paard maar ik rijd haar voor de eigenaren. Ik zal het eens aan ze vragen!
Tamara, kan het zijn dat ik bij jou in de klas heb gezeten op de lerarenopleiding Engels in Utrecht?
Citaat:Hee dat zou heel goed kunnen!! Wat leuk joh hahadoe je nu een 2e studie of ben je ook gestopt?