amytje schreef:heey maar weten jullie ook waarom magnum spyche zo mooi is. omdat ze hem hebben verbouwd. en dat vind ik dus niet kloppen. door een paard te verbouwen om te winnen vind ik heel erg laag. het os wel een mooi paard maar hoe hij eerst was vond ik hem beter. een paard verbouwen is niet goed, dat is net zo erg als de beste paarden opkopen en alles winnen. zoals die oliesheiken doen.
dat is mijn mening over het verbouwen enzo.
kussjes Amytje
Verbouwd???? Hij is echt niet opgegeven voor Extreme Makeover hoor, dat heeft ie niet nodig.
MP is alleen geholpen aan een ontsteking en een bindweefselverdikking op zijn hals aan de onderkant. Zijn hoofd, hals, body en benen zijn puur natuur, daar is helemaal niets aan veranderd!
Er gaan idd geruchten dat het wel zo zou zijn, maar als je iets verder kijkt en leest dan je neus lang is, zie je precies waar die geruchten vandaan komen, van het bovenstaande dus.
Het is gewoon een gruwelijk mooi paard, met een enorrrrme lange hals erop, maar als je bijv hier in NL gaat kijken naar de leasehengst van Forelocksarabians, zie je direct dat het natuurlijk is, deze pas 3 jaar oude schoonheid is een zoon van MP en heeft dezelfde prachtige hals en type van zijn vader.