Ik heb vandaag trouwens heerlijk gereden! lekker wat gesprongen, veel in-uitjes op grote afstand dus lekker zijn lijf opgerekt, ging heerlijk! vaak doet hij ze wat gehaast, maar nu heel netjes en beheerst en nog een 4tal hindernissen die in een achtje opgesteld stonden, daarvan 1 oxer op 1.05 hoog en 2 staanders+ mijn voet breed en 1 stijl op 1.00 gezet, heerlijk tempo onder controle, afzet onder controle, én na de hindernis alles onder controle Daarna nog even zonder beugels of sporen het wijken geoefend, zat deze keer veel meer rust in en zelfs voor rechts ging hij nu opzij zonder in protest te gaan nog wel iets te veel over de buitenschouder, maar hee geen geschud met zijn hoofd en geen boze mini bokjes naar mijn been zo'n groot verschil tussen links en rechts, wijken voor links doet hij helemaal volgens het boekje
Roux wat een leuke eenhoorn Jouw haar eindelijk strikjes- knotjes- vlechtjesvrij?
Djuun
Nas laadt echt onwijs makkelijk, die loopt er probleemloos in. Onderweg eigenlijk ook totaal geen last van haar. Maar als we dan eenmaal stoppen.....dan wil ze eruit Gaat wel steeds beter gelukkig. Mja, bij mij gaan ze ook vrij vaak ergens mee naar toe Umoyax laadt ook heel erg makkelijk, loopt ook zo naar binnen. Beiden waren de eerste keer.....een ramp. Met Umoyax ging ik skieen de weg over en met Nas hebben we 3 uur gestaan
Zag Muranas Jassehr op de livestream, maar vond hem weinig hebben qua beweging, viel me beetje tegen eigenlijk... Verder wel een schitterend paard overigens! Maar heb zelf altijd sterke beweging op nr 1 staan
Noah is ook zo'n engeltje op de trailer! enige dat hij doet is hinniken als we aankomen op nieuw terrein. Hij loopt er trouwens ook in als het niet de bedoeling is paar jaar geleden, hij liep los met me mee, en ipv lángs de open trailer te lopen liep hij er zo in lag hooi in, wat moet je anders als veelvraat-arabier
jongens, ik raak verslaafd... Google is jarig dus hebben ze een spelletje op de homepage... piñata meppen! mijn high score is nu 169
Set_Elkol
Geplaatst: 27-09-13 20:51
ooooh ik heb een *knip* gemist
leuke foto van Tjafar
huh Siel zo hoort het filmpje niet te doen bij 14 sec haha volgens mij heeft youtube dat gedaan!
MirandaMalik
Geplaatst: 27-09-13 20:53
Ja, het is hoe je je avond wil doorbrengen Tam, dan kun je nog beter naar beneden gaan staren... Ik miste de knip gelukkig ook 11 jaar geleden, de baby kwam er zo al uit.
Ersiel, kijk jij geen TLC dan dat is een meisje van Toddlers en Tiaras, maar door haar eeeeehm, uitbundige persoonlijkheid en die van haar moeder heeft ze een eigen reality serie gekregen hi-la-risch. als je je verveelt...
Ik denk, ga eens kijken of ik oude foto's kan vinden, maar kom alleen geschifte tegen
Tammy_
Geplaatst: 27-09-13 21:12
ik vind het meisje wel grappig hoor, ze lijkt me eigenlijk heel erg lief alleen een beetje prettig gestoord maar ja dat zit wel in de familie geloof ik rednecks he
MirandaMalik
Geplaatst: 27-09-13 21:12
Vroeger had ik geen auto maar een rode ezel op wieltjes, er is niet veel veranderd..
Tja, ik heb wel een voorstukje gezien van honey boo, ik probeer er inspiratie op te doen om mijn dochter goed op te voeden.