Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laadt ie wel? Gaat ie niet uit zn plaat daar? Gaat ie wel zn best doen? Sla ik geen modderfiguur?
 Laadt ie wel? Gaat ie niet uit zn plaat daar? Gaat ie wel zn best doen? Sla ik geen modderfiguur?  

Om wat te leren!
 Om wat te leren!                                                         

amyz schreef:Pfft echt wel! Umoyax is altijd wel lief op vreemd terrein maar toch vind ik het enorm spannendLaadt ie wel? Gaat ie niet uit zn plaat daar? Gaat ie wel zn best doen? Sla ik geen modderfiguur?
 .  Ik zie je morgen, heb er zin in!
 .  Ik zie je morgen, heb er zin in!                                                         

Hmm... Ergens in het midden uitkomen dan maar. Wordt fast fijn dressuurpaard....tot ik over mn zenuwen heen ben
 Hmm... Ergens in het midden uitkomen dan maar. Wordt fast fijn dressuurpaard....tot ik over mn zenuwen heen ben  

Ben toch dol op dat beest he
 Ben toch dol op dat beest he  

)
)

Sieltjuh schreef:Gaaf! Wat voor ras heeft hij gedekt?
Vanochtend ff onweer afgewacht en uiteindelijk in zonnetje heerlijk geredenBen toch dol op dat beest he
Iloontjeehh schreef:Gefeliciteerd! (Jouw avatar is een foto die een vriendin van mij heeft gemaakt, was toen met ons mee naar Sint-Oedenrode)
Hier is het wel koud, maar geen onweer en een lekker zonnetje erbij. Fijn dat je lekker hebt gereden!

Gefeliciteerd iig
 Gefeliciteerd iig 
 Toen met er een paar meter voor staan maar Umoyax kwam steeds een stapje naar voren en wilde maar niet op mij blijven letten. Dus Luc m uiteindelijk even genomen en door eropaf te ''rennen'' geprobeerd t m effe duidelijk te maken... (ruimte claimen zeg maar, effe in short). Had ie al bij meerdere paarden gedaan en die waren stuk voor stuk zwaaaaar onder de indruk. Dus toen Umoyax ezelig deed en hij besloot hetzelfde te proberen verwachtte hij dat Umoyax ook wel even flink achteruit zou gaan...
 Toen met er een paar meter voor staan maar Umoyax kwam steeds een stapje naar voren en wilde maar niet op mij blijven letten. Dus Luc m uiteindelijk even genomen en door eropaf te ''rennen'' geprobeerd t m effe duidelijk te maken... (ruimte claimen zeg maar, effe in short). Had ie al bij meerdere paarden gedaan en die waren stuk voor stuk zwaaaaar onder de indruk. Dus toen Umoyax ezelig deed en hij besloot hetzelfde te proberen verwachtte hij dat Umoyax ook wel even flink achteruit zou gaan... Luc moest uiteindelijk concluderen dat Umoyax wat koppig was
 Luc moest uiteindelijk concluderen dat Umoyax wat koppig was  Wel gelukt, maar ging iets minder vlot dan bij de andere paarden
 Wel gelukt, maar ging iets minder vlot dan bij de andere paarden  Dat hóófd van Umoyax, moet er nog steeds om lachen
 Dat hóófd van Umoyax, moet er nog steeds om lachen  Ergens tussen verbaasd, arrogant en beledigd in
 Ergens tussen verbaasd, arrogant en beledigd in 

Alles werd heel fijn en helder uitgelegd.
 Alles werd heel fijn en helder uitgelegd.  
  Hij deed t allemaal toch maar mooi effe en heeft zich voorbeeldig gedragen.... Hij is alleen erg, uhm, karaktervast
 Hij deed t allemaal toch maar mooi effe en heeft zich voorbeeldig gedragen.... Hij is alleen erg, uhm, karaktervast  Maar oh wat was ie heerlijk relaxed, mijn kanjer!
 Maar oh wat was ie heerlijk relaxed, mijn kanjer! 

Tja dat is dus typisch Mirka.
  Tja dat is dus typisch Mirka. 

Vooral zere spieren en een moe hoofd hahaha.
 Vooral zere spieren en een moe hoofd hahaha.                                                         
amyz schreef:Dit was eigenlijk alleen voor het opstellen dus hoefden niet te rennenVooral zere spieren en een moe hoofd hahaha.

Maar of hij wil
 Maar of hij wil  

ik pak ze op de shows (degenen die we er ineens bij krijgen) in 5 minuten. Dat werkt ook bij extreem eigenwijze pownbeesten
 ik pak ze op de shows (degenen die we er ineens bij krijgen) in 5 minuten. Dat werkt ook bij extreem eigenwijze pownbeesten  
  En dan kun je rustig aan de zijkant gaan staan en blijven ze toch netjes in de houding
 En dan kun je rustig aan de zijkant gaan staan en blijven ze toch netjes in de houding  Het enige is dat ze zo enthousiast worden na een tijdje dat ze willen gaan overstrekken, maar das een kwestie van corrigeren en niet overvragen
 Het enige is dat ze zo enthousiast worden na een tijdje dat ze willen gaan overstrekken, maar das een kwestie van corrigeren en niet overvragen  

Iloontjeehh schreef:Super dat Umoyax zo braaf was! Ik vond de uitleg van Luc op de amateurkeuring ook heel helder en interessant en vond ook dat hij heel vriendelijk omging met het voorbeeldpaard.

.
 . 

myrnaV schreef:Iloontjeehh schreef:Super dat Umoyax zo braaf was! Ik vond de uitleg van Luc op de amateurkeuring ook heel helder en interessant en vond ook dat hij heel vriendelijk omging met het voorbeeldpaard.
Waar waren jullie nou?
Hij was vandaag ook lief voor het voorbeeld paard die moest even laten zien dat hij los kon staan op de wasplaats zonder een stap te verzetten.
Gister maakte Yack er met binnenkomst meer show van, en moest ik vandaag met een vuilniszak aan de zweep rond rennen
Ga hem volgend jaar toch maar een keer mee nemen naar de show en misschien ook naar premiekeuring na zeer positief comentaar van Mevr. Modderman!
 )
)