Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amyz schreef:Pfft echt wel! Umoyax is altijd wel lief op vreemd terrein maar toch vind ik het enorm spannendLaadt ie wel? Gaat ie niet uit zn plaat daar? Gaat ie wel zn best doen? Sla ik geen modderfiguur?
Sieltjuh schreef:Gaaf! Wat voor ras heeft hij gedekt?
Vanochtend ff onweer afgewacht en uiteindelijk in zonnetje heerlijk geredenBen toch dol op dat beest he
Iloontjeehh schreef:Gefeliciteerd! (Jouw avatar is een foto die een vriendin van mij heeft gemaakt, was toen met ons mee naar Sint-Oedenrode)
Hier is het wel koud, maar geen onweer en een lekker zonnetje erbij. Fijn dat je lekker hebt gereden!
amyz schreef:Dit was eigenlijk alleen voor het opstellen dus hoefden niet te rennenVooral zere spieren en een moe hoofd hahaha.
Iloontjeehh schreef:Super dat Umoyax zo braaf was! Ik vond de uitleg van Luc op de amateurkeuring ook heel helder en interessant en vond ook dat hij heel vriendelijk omging met het voorbeeldpaard.
myrnaV schreef:Iloontjeehh schreef:Super dat Umoyax zo braaf was! Ik vond de uitleg van Luc op de amateurkeuring ook heel helder en interessant en vond ook dat hij heel vriendelijk omging met het voorbeeldpaard.
Waar waren jullie nou?![]()
Hij was vandaag ook lief voor het voorbeeld paard die moest even laten zien dat hij los kon staan op de wasplaats zonder een stap te verzetten.
Gister maakte Yack er met binnenkomst meer show van, en moest ik vandaag met een vuilniszak aan de zweep rond rennen![]()
Ga hem volgend jaar toch maar een keer mee nemen naar de show en misschien ook naar premiekeuring na zeer positief comentaar van Mevr. Modderman!