Heleboel stranden (hier op Walcheren tenminste) zijn overdag in de zomer ook niet paardvriendelijk. Dan mag je er pas op na 19:00. Van 15 mei tot 15 september geloof ik dat die regel geldt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barcelano schreef:Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje,
Mirka wordt ca 20 min gestapt.
Probeer dan ook met haar een tijdje te grazen zodat ze lekker in de buitenlucht is.
Montoyo doet het goed onder het zadel.
Gaat met de dag beter.
Gister werd hij zelfs nagevelijk en ging naar beneden lopen.![]()
Baasje wordt ook steeds beter:p dat scheelt ook een hoop.
Na de 1e behandeling van de fysio ben ik al minder scheef en dat merk je dus al aan je paard onder het zadel.
Morgen voor de 2e keer.
Alhoewel het kraken pijn doet lucht het wel op![]()
Straks netjes me oef doen die ik heb mee gekregen.
En nog even en dan de Amateuren keuring
Horse_Art schreef:Barcelano schreef:Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje,
Mirka wordt ca 20 min gestapt.
Probeer dan ook met haar een tijdje te grazen zodat ze lekker in de buitenlucht is.
Montoyo doet het goed onder het zadel.
Gaat met de dag beter.
Gister werd hij zelfs nagevelijk en ging naar beneden lopen.![]()
Baasje wordt ook steeds beter:p dat scheelt ook een hoop.
Na de 1e behandeling van de fysio ben ik al minder scheef en dat merk je dus al aan je paard onder het zadel.
Morgen voor de 2e keer.
Alhoewel het kraken pijn doet lucht het wel op![]()
Straks netjes me oef doen die ik heb mee gekregen.
En nog even en dan de Amateuren keuring
Wat leuk Jessica! Fijn dat het allemaal de goede kant op gaat! Succes alvast op de amateur keuring, wie neem je mee?
Horse_Art schreef:Wat ontzettend leuk zeg! Heb je een fotootje van hoe hij er nu uitziet, ben benieuwd hoe hij het gaat doen!! En wat leuk dat Mirka gedekt word door Montoyo, heeft hij een dekboek? of?
Barcelano schreef:Horse_Art schreef:Hij ziet er goed uit, toont al erg volwassen! Hoe oud is hij nu? Hij heeft veel weg van zijn vader! Ik hoop dat Mirka snel weer er bovenop is! Duim met je mee!!
Dank je![]()
Montoyo is nu 4 jaar.
Hij neigt kwa kleur ook steeds meer naar Umoyo