Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind het zo'n lekkerding he, net als Zaraar. Ben benieuwd naar Nour zijn ontwikkeling als hij straks in training staat.Bren79 schreef:Mis Katja haar babyspam haha ben nieuwsgierig hoe groot en verkleurd Ilya alweer is
...
... Je doet zo je best voor je dame, hoop dat er snel verbetering komt.
... Gelukkig schijnt de zon....
, hij loopt echt een stuk fijner, heel blij mee (maar weer even een filmpje spammen, het is geen Ilya veulen, maar toch
):
):
sorry, ik waag misschien nog een poging. Ben gister om middernacht terug gekomen uit Kopenhagen, was zo blij om vandaag de paardjes weer te zien.
eerste deel heb ik goed bijgelezen nu

wat zit er nog meer in?

hoe gaat het trouwens met Arie bij zn nieuwe thuis? 
zou ik die een keer mogen lenen of kom je een keer gezellig op de koffie? 
Woogy schreef:dus omdat er Saudi in zit is ze niet Egyptisch...snap er geen barst van. Weet wel dat SE fok een hele hele vreemde toestand is. Er veel lijnen bij nader inzien uit zijn gegooid en daardoor heel veel paarden die altijd SE zijn geweest, blijken het niet te zijn.
Och als ze maar lief zijn toch
Ik ben zelf 1,57. Ik sta steeds naar m'n Zaartje Paardje te kijken overtuigd dat hij gegroeid is, toch maar weer de lat erlangs en weer niet gegroeid. Hij toont behoorlijk ondanks dat hij echt heel erg rank is. Ik heb niet eens een singel die hem goed past omdat meneer zo 'petit' is.
Silver ziet er goed uit Baukje, z'n achterhand is ook mooi rechtgetrokken niet meer die lelijke punt erop![]()
Welkom thuis Katja! Ilya is flink aan het kleuren zeg, bij z'n manenkam al die donkere kleuren en z'n manen worden nu meer zilver. Heel benieuwd wat zijn uiteindelijke kleurtje wordt!

Helemaal alleen op onderzoek in de longeerbak uiteindelijk, *trots* 

mijn Pony is 1,57. Had enige hoop dat Zaraartje rond de 1,55 zou worden...hij heeft schijnbaar wel scheit aan mijn verzoeken