met haar veulen hoop ik een endurancetopper te fokken
hoe kom je zo bij de Arabier terecht? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met haar veulen hoop ik een endurancetopper te fokken
hoe kom je zo bij de Arabier terecht?
Knap dier
Zo heeft iedereen andere redenen om voor het ras te vallen
Eén van de redenen dat wij zeer geïnteresseerd zijn geraakt in het ras
Buitenom dat het natuurlijk een heel mooi ras is en ik mezelf niet met bijvoorbeeld een Tinker zie thuiskomen
dat het een arabier was kon me niks schelen, ik wilde dat paard! ik was 15 en mocht helemaal geen paard maar na heel veel overhalen en overtuigen is ze er toch gekomen
en nu vind ik arabieren erg leuk, zo intens om contact mee te hebben, baasje-gericht, intelligent, harde werkers, enorm werkwillig en uithoudingsvermogen, geschikt voor de lange buitenritten die ik leuk vind.
Soms loopt het gewoon zo
Als je een paard ooit moet verkopen, moet er wel ook markt voor zijn. En inderdaad, het gros koopt om een paard om er op te rijden, niet om alleen mee te nemen naar een show. Sieltjuh schreef:Nou, dat vind ik ook zeker wat je in je achterhoofd moet houden als je gaat fokken, JesAls je een paard ooit moet verkopen, moet er wel ook markt voor zijn. En inderdaad, het gros koopt om een paard om er op te rijden, niet om alleen mee te nemen naar een show.