Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij staat een beetje te hopsen en je lost het imo prima op 

Ik heb de site zelf gemaakt, wel via een handig programmaatje dus niet zo ingewikkeld als de site van de store, maar toch... Ben er stiekem dus best een beetje trots op en ben blij dat jullie hem ook mooi vinden!
). Vandaar dus de naam

) maar aangezien we hetzelfde doel nastreven en ik natuurlijk daar op het erf sta is er wel een samenwerking. Maar wel dus gewoon echt ieder zn eigen paarden en veulens.
Kan nou niet echt zeggen dat die vriend het zo perfect deed maar Umoyax deed toch erg zn best om het te snappen en goed te doen (al nam ie de boel af en toe wel behoorlijk in de maling hoor hihi).
Iloontjeehh schreef:Ja zeker! Het is toch wel zo dat je een mogelijke vader moest doorgeven Annika en dat ze daarmee dan haar DNA vergelijken? Er is niet zoiets als een hele databank van hengsten waaruit dan gewoon *pling* een match uitkomt toch?

.)
Ik vind haar echt super cute!

), maar je lost het netjes op!
)
Zodra je klaar bent beweegt ze weer haha

Heerlijk dier

op alle crosshindernissen 1-2 stops, maar wel goed opgelost en weer nieuwe dingen geleerd. Afgesloten met een super rondje zonder stops, trots op mijn kleine crosspoown 
fijn toch dat je ookal heb je maar 1x gereden deze week dat je dan toch een mooie proef neer kan zetten, netjes hoor!