Ik ging douchen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna goed gemaakt met een zeer uitgebreide poetsbeurt, waar ze heerlijk van heeft staan genieten. Ze is nu weer echt oude, vertrouwde Djuun
Best alweer rap, na 2 weken op dr nieuwe stekkie
De aap 
Zo kijkt Montoyo altijd als het regen.

's avonds staat precies het zonnetje op dr stal en staat ze precies in een strook met zon te soezen
zolang hij vreten heeft is hij tevreden

Heel dr kop is ook zeik en zeiknat als het heeft geregend, terwijl ze dan notabene een droge deken heeft op haar kont! Hoe lomp ben je dan
Sieltjuh schreef:Djuun gaat met dr kop juist in de regen staan. Heb een foto van een stalgenootje van vorig jaar op de wei in de regen. Elk paard met de kont erin, maar Djunnah stond andersom![]()
Kwam dr ook een keer uit de regen vissen, kwam ze zijwaarts naar me toe gelopen, want ze wilde niet omdraaien
Djunnah is gewoon een beetje raarHeel dr kop is ook zeik en zeiknat als het heeft geregend, terwijl ze dan notabene een droge deken heeft op haar kont! Hoe lomp ben je dan
)
Zo hebben ze direct al bijna 2x zoveel loopruimte.
Djuun daarentegen was de koelheid zelve vandaag. Helemaal blij dat ze samen met ander paard op stap ging. Ze vinden elkaar ook zo leuk, dus dat is ook wel fijn.
Grappig, ik denk dat veel paarden aan de hand juist moediger zijn