Ik had net echt iets stoms
... Ik dacht dat veendrenkstof poeder zou zijn dus ik maak de emmer (had de emmer stevig vast) voorzichtig open en toen ik het zag glimmen bewoog ik de emmer blijkbaar teveel en zat de veendrenksmurrie dus op mijn gezicht.. Voelde me echt even
...
Net wel heeeerlijk met Silver gewerkt, eerst aan de hand bezig geweest en daarna even met de bbp.. Stap ging fijn en toen een klein drafje, voelde heel goed aan, ontspande en liet mij zitten, heerlijk paard is het toch
....
De smurrie vindt hij trouwens heerlijk.... 
Bren, gaat vast allemaal wel lukken, tot nu toe zijn ze allemaal vrij makkelijk...
Silver mag ook alleen nog maar Bio-ron en de snoepjes van treurniet. Laarakker verkoopt ook Bio-ron dus ik dacht; ja leuk, maar nu is alleen Bio-Ron goed zeker. Ik had dus allemaal testzakjes meegenomen en niet gezegd wat voor merk het was. Bio-Ron zat daar ook bij en zonder dat ze wist wat het was kreeg ik toch die zakjes steeds terug... Altijd even testen he haha!
Amy, afbouwen kan wel inderdaad, maar het is echt raar weer, alles leeft nog haha.
Gelukkig heb je weer een mobiel....
Silver mag trouwens geen zoutblok meer...
Heeft ze iets extra's nodig? Ik geef eigenlijk niets, alleen wat brokjes omdat ik anders de psylliumvezels niet kan geven.
Miran, fijn! Al moet ik zeggen dat honden die achter de bal het water in springen hier ook niet altijd een succes zijn... Is er bij jullie ook zoveel water gevallen? Ben blij dat het hier wat droger is.