Je snapt wel dat ik iemand niet en public ga lopen zwart maken. Gaat over mijn PERSOONLIJKE mening en dus niet over feitelijk een slecht vakman.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:kelly: je ziet bij Geisha dat er ene kuil in haar onderrug zit haar bekken is dus naar achteren gekanteld ofwel met een holle onderrug. De rest van haar rug kan dus pijnvrij zijn maar ga zelf eens met je kant overdreven naar achteren staan en probeer dan de rest van je rug boller te maken en zo te lopen...10 passen...
Voorheen vond ik haar heel erg met een naar voren gekanteld bekken staan, achterbenen ver onder de buik en een bolle rug. Ze is ene eind maar nog lang niet klaar.
Wat ik zelf met haar zou doen nu is een fysiotherapeut als je wilt ken ik een hele goede die niet manipuleert maar juist binnen de grenzen blijft om zo het paard bewuster te maken van het lichaam en hoe het beter te gebruiken. Ruin van m'n moeder is door haar behandeld en zijn bekken stond zo scheef dat hij z'n achtervoeten voor elkaar zette. Heb niets dan geweldige ervaringen met haar.
Zoek een instructeur die werkt met Antoine de Bodt methode en neem daar in eerst instantie longeer lessen van, later rijlessen.
Als ik zie hoe je meid al veranderd is de afgelopen weken geloof ik absoluut dat ze kan opknappen maar neem er wel de tijd voor, zal me helemaal niets verbazen als je er een jaar of langer nog mee bezig bent.
Leverbot zie je de standaard lever symptomen, geel tandvlees, huidproblemen, slapte en loomheid.
Margot heeft mijn Zaraar gedaan en was er heel erg tevreden over. Die is immers enorm opgeknapt. Niet alleen maar door zijn behandeling ook de aanpassing in zijn training en de medicaties maar ben zeker tevreden over haar.
Lieve schatjes verder: ik ga op jullie reageren, of niet...weet het nog niet. Ga nu eerst obstacle running doen op het strand met de hondjes.much love!