[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:23

Mijn man heeft gezegd, ik wil wel een auto van jullie leasen maar dan moet er wel een trekhaak onder.
Dus zo makkelijk gaat dat! :P

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:28

Haha, handig hoor! De auto van mn vader heeft ook een trekhaak ("want zonder trekhaak heb je er niks aan" zegt hij :')) Nee hij heeft best vaak een aanhanger erachter dus ik snap het wel en handig voor ons! Nu nog een E rijbewijs voor mij haha.

kellaxy

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:29

Dat hoeft ook niet.. :)
Te ver? Ik geef alleen mijn mening. Daarom zei ik er ook bij dat het niet voor alles geldt.. Tuurlijk genezen mensen er van. Maar je word er eerst dood en doodziek van dus ik vind het troep. Is niet om iemand te kwetsen ofzo hoor. Integendeel! Alleen dat is mijn mening.. Ik heb me er behoorlijk in verdiept en het zijn eigenlijk geen fabels. Hoe je er tegen over staat is natuurlijk wat anders. Maar goed, laten we er verder over op houden. ;)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:37

Weet je wat een antibiotica kan aanrichten? :) (over schimmels gesproken)
Maar toch, als je een luchtweginfectie hebt, is het toch wel fijn dat je een kuurtje kan krijgen :j

Op het internet kan je genoeg conspiracy theories over elk onderwerp vinden, sterker nog: op het internet kan je vinden wat je zoekt, of dat nu realiteit is of niet!
Prima dat jij je mening kwijt wilt, maar sta er wel bij stil dat je ook mensen daar mee kunt kwetsen, kanker is bij mij en als ik voor Ersiel mag spreken, ook voor haar en zeer gevoelig onderwerp...
Dit is tevens het laatste wat ik er over kwijt wil, want blijkbaar volgen wij elkaar gedachtegang totaal niet :n

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:38

Grote auto hoeft niet veel geld te kosten hoor maar je moet wel weten wat je wilt en waar te zoeken.

Helaas hebben wij vier autos op t moment, voel me hier beetje familie flodder, ook nog twee boten en paardentrailer in de tuin...te belachelijk haha...maar ja verkopen gaat nu niet zo snel...

En ik snap wel wat kel bedoelt, ik weet er helaas of gelukkig anders wordt ik gek, niet teveel van.

Rijden jullie meestal buiten of inneen bak?

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:43

Ik heb een mazdatje....mee 3e auto al :o
Wil wel een grotere trek auto..me Paps vind dat ik maar een veewagentje moet kopen.(zei: Dan mag je ook mee sponseren :o :x )
Liefst wil ik dat ook op het oog voor shows etc in binnen en buitenland...jaja ben nog wat van plan _O-
Dan is zo kleine auto om naar stal te rijden wel voordeliger...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:44

De flodders hebben maar één auto hoor, een roze! :D
Zelf wil ik graag buitenritjes maken, maar Fuego wil niet graag weg...tenminste..een klein stukje maar. :D
En ik wil ritjes langer dan 5 minuten. :')
Nu heb ik weer even een buiten oefen stop maar als het straks weer iets beter weer is gaan we weer vrolijk verder met een buitenrijpaard maken van Fuego.

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:47

Veewagen is echt ideaal Barcelano. Ik race er heel Nederland en Belgie mee door. Maar gelukkig heb ik een man die heel handig is en het onderhoud zelf doet. Anders is het een dure hobby.
Hij was wegenbelasting vrij. Nu niet meer. Wet is weer veranderd. zucht.
Barbaras, ik rijd meestal in de bak ( binnen, zeker nu) en in de vakanties in het bos.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 21:50

Jeannette schreef:
Veewagen is echt ideaal Barcelano. Ik race er heel Nederland en Belgie mee door. Maar gelukkig heb ik een man die heel handig is en het onderhoud zelf doet. Anders is het een dure hobby.
Hij was wegenbelasting vrij. Nu niet meer. Wet is weer veranderd. zucht.
Barbaras, ik rijd meestal in de bak ( binnen, zeker nu) en in de vakanties in het bos.

Mijn paps is ook aardig handig....vind het een veiliger idee om eventueel als ik een merrie heb en naar shows wil beide kan vervoeren :o

Heb een ongeluk meegemaakt met trailer dus het idee om er zelf mee te rijden houd me een beetje tegen..
Zijn met combi en al de dijk afgeslipt...gelukkig geen paard er in maar toch....

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:09

Vindt t sowieso al knap dat die knollies in zo n herriehok gaan staan hoor...mijnes gaan altijd graag mee gelukkig maar vindt t zelf toch altijd nog wat spannend, idd ook bang dat er iets gebeurd al rij ik altijd zelf...

Miran, waarom wil hij niet weg dan? Ook niet met shettie er bij?

Mijn paarden zijn even wezen zwemmen vandaag in de wei, niet normaal meer man

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 22:54

Even vraagje tussen door wie hebben hier een eigen zaak :o
Ben het een en ander aan het onderzoeken maar snap van sommigen dingen echt geen snars :o

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:13

Ik :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:15

Aleeneh schreef:
Ik :)

Je hebt pb _O-

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:29

Ik wil geen mensen kwetsen dus sorry als dat wel gebeurd is. Ik heb ook al mijn familie die overleden is aan kanker verloren maar vind het nou eenmaal heel erg dat er ons op veel vlakken in de maling laten nemen..

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:36

kellaxy schreef:
Ik wil geen mensen kwetsen dus sorry als dat wel gebeurd is. Ik heb ook al mijn familie die overleden is aan kanker verloren maar vind het nou eenmaal heel erg dat er ons op veel vlakken in de maling laten nemen..

Een citaat uit Advocate off the Devil(film): Er zijn maar 2 dingen zeker in het leven: De belasting en de dood.

Hoe erg ook, we ontkomen er niet aan.
Soms op een wat lijdende manier dan de ander....

Maar ik denk wat we hier zien is dat iedereen er anders mee om gaat en heeft mee gemaakt.
Er komen emoties los....

Laten we het hier bij houden dames en over de wat leukere dingen van het "leven" hebben ;)

Onze knollies waar we zo blij van worden......en van de liefhebbers hier die mij bij voorbeeld een hart onder de riem steken van me dipje :D :o
Is toch veel leuker :D

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:44

Ik wilde er eigenlijk niet meer op in gaan, maar hoe kun je dat nou zeggen Kelly terwijl je het zelf ook hebt meegemaakt binnen jouw familie? Alsof die mensen iets te kiezen hebben, het is dit of gewoon wachten op je dood. En ja, het is een lijdensweg, het is een rotziekte, het is een proces met pieken en dalen maar er zijn mensen die gewoon genezen door die "rommel" en dankbaar zijn dat ze er nog zijn. Ik hoop ook dat er in de toekomst nog meer kennis over is, betere technieken en betere medicijnen maar zolang die er niet zijn heb je weinig keus. Mijn tante heeft gevochten tot de laatste seconde maar kon het niet winnen van die rotziekte, het gaat er bij mij niet in dat ze er niet alles aan gedaan hebben en dat ze zonder chemo en bestraling (met wat voor behandeling?) wel gewonnen zou hebben.

Edit: ik hou er nu over op, je mag me anders wel PBen Kelly :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:50

Ik zou ook alle hand vaten pakken die er op dat moment geboden worden...chemisch of niet...
ken wel een vriendje van me neefje (8) die genezen is van leukemie..

Voor mijn paarden kijk ik naar wat dat moment nodig is...heb ook gewoon wel eens kleefkruid gebruikt...
sorry blijf zweren bij dat spul.
Maar bij iets hardnekkiger gooi ik er gerust vocht af drijvers in..of zoals bij Mirka buut..

katjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 23:52

Barcelano schreef:
Ben het een en ander aan het onderzoeken maar snap van sommigen dingen echt geen snars :o

ikke ook heb er op moment twee als alles door gaat straks 3 :D druk druk.
ben op moment alles aan regelen vandaar dat ik wat minder aanwezig ben lees wel netjes mee :+

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:03

katjen schreef:
Barcelano schreef:

ikke ook heb er op moment twee als alles door gaat straks 3 :D druk druk.
ben op moment alles aan regelen vandaar dat ik wat minder aanwezig ben lees wel netjes mee :+

Haha is best pittig allemaal....

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:06

Dat komt misschien juist omdat ze er niet beter van zijn geworden.. maar ja het was niet mijn bedoeling zo over te komen..

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:06

Ben nu wel benieuwd naar welke bedrijven de mensen hier hebben :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:08

Letizia schreef:
Ben nu wel benieuwd naar welke bedrijven de mensen hier hebben :)

Haha :x O:)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:11

Ik doelde eigenlijk op Katjen (was het nou Katinka?) en Eline :P

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:12

Letizia schreef:
Ik doelde eigenlijk op Katjen (was het nou Katinka?) en Eline :P

Ow haha vooral niet op mij letten :D
Wordt een beetje gaar vanavond.. :o

Pff zit er een naast me te snurken....een rood klein monstertje...die straks als ie weer wakker is wss de boel gaat terroriseren...

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 00:15

Maar jij mag het ook vertellen hoor, ik kan wel gaan gokken dat het iets met Mo te maken heeft, maar voor het zelfde geld ben je van plan om zelf broodjes te gaan bakken en die te verkopen :+