Ik ben echt wel Gasir-fan moet ik bekennen hoor haha. Vind hem gewoon waanzinnig gaaf, heeft ook die attitude
http://www.youtube.com/watch?v=JHVKC3YXpLo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Imago vond ik vanaf de foto's gezien daarom ook echt een gaaf dier
. Zelfde fokker als mijn Spaanse merrie
.
. 

Vet stom, ik wilde echt graag langskomen.
Vriendin wil me meeslepen naar HE maar is duur; als dat 'm niet wordt kom ik sowieso naar Raalte

ik ben wel in Raalte! 
Stond een beetje te rommelen met haar, uiteindelijk een dekje opgesnord en op haar rug gelegd (maakte ze een heel drama van, alsof het iets levensgevaarlijks was...terwijl haar deken toch stukken groter is
). Danielle gaf aan dat ik net zo goed een zadel op haar rug kon leggen dus een wintectje gepakt (lekker licht en handzaam) en een verzorgster gevraagd Nas even vast te houden. Rustig laten snuffelen...en erop!
Paar keer opgetild en weer op haar rug gelegd, ze stond me alleen maar flauw aan te kijken met haar ''duhhuh''-blik
Nog even paar pasjes gelopen maar zadeltje lag hondsberoerd en wiebelde dusdanig enorm dat veel meer lopen me niet handig leek.
) voor het inrijden van het voorjaar. Nu dus longeren goed aan het bevestigen en spelenderwijs laten wennen aan dus een zadel etc zodat ik haar straks zonder problemen kan oppakken om spiertjes te gaan kweken

) overheen gekomen

Momenteel druk bezig met de stemcommado's dus wellicht kan ik dat dan zelfs nog even oefenen icm beenhulpen...
Ik doe alles op gevoel, als ik ineens zin krijg om een zadel erop te leggen dan doe ik dan maar ook geen moment eerder. Meestal komt het dan ook wel goed

wel zo handig idd dat Djuun zich niet meer laat vallen bij het aansingelen

ik zag inderdaad Djunnah op de bokt facebook! leuk
ze had best veel tems voor uitgelicht volgens mij maar ja..
vader moet Najm EL Dine zijn ipv Al, en de ruin zelf heet Mo'desh ipv desch